سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۱

آخرین وضعیت شوماخر پس از عمل دوم

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب: 334929
پزشکان معالج راننده افسانه ای مسابقات فرمول یک عمل دوم جراحی را روی مغز شوماخر انجام دادند با این حال از هر گونه اظهار نظر در خصوص بهبودی وی خودداری کردند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، در حالی که میشائیل شوماخر همچنان به خاطر حادثه اسکی در کوه‌های آلپ در بیمارستان گرونوبل در جنوب فرانسه از حالت کما خارج نشده است پزشکان وی مجبور به انجام دومین عمل جراحی روی مغز وی شدند تا شاید از این طریق لخته خونی که در مغز وی وجود دارد را به حرکت در آورند.

پروفسور ژان فرانسوا، پزشک معالج وی بعد از انجام دومین عمل جراحی در جمع خبرنگاران گفت: هنوز خیلی زود است که این عمل جراحی را موفقیت آمیز بدانیم اگرچه همه چیز خیلی خوب پیش رفت. با این حال باید صبر کرد تا در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. نمی توان اظهار نظر کرد که وی به سرعت سلامتی خود را باز خواهد یافت. این عمل برای کاهش تورم در مغز و خونریزی داخلی صورت گرفته است.

برخی اخبار حاکی از آن است که شوماخر هنگام برخورد به صخره سنگی ۶۰ تا ۱۰۰ کیلومتر سرعت داشته است ولی پزشکان عنوان کرده‌اند که این حادثه حتی در صورتی که اسکی باز با سرعت ۱۰ کیلومتری هم در حال حرکت باشد امکانپذیر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *