پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

‫استاندار خراسان شمالی کیست؟‬

چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب: 314020
سیدعلی‌اکبر پرویزی که از سوی هیئت دولت به عنوان استاندار جدید خراسان شمالی معرفی شده است، افتخار نخستین استاندار بومی این استان را نیز داشته تا امیدهایی که اکنون برای توسعه خراسان شمالی از ایشان می‌رود را محقق سازد.
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، پرویزی هفتمین استاندار خراسان شمالی پس از محمود احمدی بیغش، ابوطالب شفقت، محمد حسین جهان‌بخش، احمد مروج‌الشریعه، بهروز همتی و محسن نریمان بوده که به زودی با برگزاری آیین معارفه کار خود را در استانداری آغاز می‌کند.

پرویزی متولد ۱۳۴۰ اسفراین که دارای دانشنامه کارشناسی ارشد مدیریت با گرایش مدیریت توسعه است با بخش صنعت و دانشگاه ارتباط نزدیکی نیز دارد و از مؤثرترین افراد در استقرار و راه اندازی صنایع بزرگ در اسفراین بوده است.

بخشی از سوابق پرویزی:

نخستین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی

فرماندار اسفراین

شهردار اسفراین

رئیس جهادکشاورزی اسفراین

رئیس اداره امور اراضی اسفراین

انتخاب پرویزی به عنوان یکی از گزینه‌های فعالان سیاسی خراسان شمالی، موجی از شادمانی مردم این استان برای انتخاب نخستین استاندار بومی نیز به دنبال داشته است.

پیش از این خبرگزاری فارس طی مصاحبه و انعکاس نامه یکی از فعالان سیاسی به وزیر کشور در مورد انتخاب سیدعلی‌اکبر پرویزی به انتشار اخبار پرداخت.

فارس همچنین به عنوان نخستین رسانه خراسان شمالی یکشنبه این هفته از معرفی پرویزی به هیئت دولت خبر داده بود.

استان خراسان شمالی در ۱۹ مرداد ۸۳ تاسیس شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *