پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

حضور‌ کی روش در تیم ملی قطعی است

يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب: 372521
رییس فدراسیون فوتبال گفت : حضورکارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران قطعی است.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، علی کفاشیان روز یکشنبه پیش از شرکت در جلسه هیات رییسه سازمان لیگ با بیان اینکه حضور کی روش در تیم ملی قطعی است،افزود: این موضوع از قبل هم مشخص بود و برای حضور او در ایران مشکل خاصی وجود نداشت.

وی افزود: کی روش ۲۰ آگوست ( ۲۹ مرداد) به ایران می آید و قراردادش را از طریق ایمیل به فدراسیون ارسال و ما نیز آن را تایید خواهیم کرد.

وی درپاسخ به این سووال که قراردادکی روش دهم مرداد ماه به پایان می رسد نیز اظهارداشت: مشکل خاصی نیست طرفین به تمدید قرارداد رضایت دارند و این موضوع بزودی نهایی خواهد شد.

رییس فدراسیون فوتبال درخصوص انتخاب سرپرست تیم ملی و سایرتیم های رده سنی تصریح کرد: سرپرستی حسین اخوت در تیم فوتبال امید درحال نهایی شدن است اما سرپرست به شکل سابق دیگر درهیچ یک از تیم های ملی نخواهیم داشت.

به گفته وی از این پس برای انجام کارهای اداری واجرایی یک نفر همراه تیم خواهد بود واین موضوع در مورد تیم ملی نیز صدق می کند ودراین تیم نیز دیگر سرپرست نخواهیم داشت.

کفاشیان درباره تغییر زمان انتخابات ریاست هیات فوتبال استان تهران نیز گفت: محمدحسین ن‍ژاد فلاح مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران موافق تغییر زمان این انتخابات بود و قرار شد فعلا سرپرستی برای هیات انتخاب شود تا بعدها فضای یکسانی برای رقابت سالم بین نامزدهای مختلف فراهم شود.

وی اضافه کرد: ما اعتقاد داریم باید رای گیری انجام شود و هر فردی که بالاترین رای را از مجمع کسب کند به عنوان رییس هیات فوتبال تهران انتخاب شود.

رییس فدراسیون فوتبال درباره رقم قراردادبازیکنان گفت: بزودی سازمان لیگ قراردادها را دریافت ودرستی آن را تایید می کند البته اگر دراین خصوص تخلفی صورت گرفته باشد به طور حتم با آن برخورد خواهیم کرد.

کفاشیان درپاسخ به این پرسش که سرمربی تیم جوانان تمامی امور تیم را بر عهده خود گرفته است نیز گفت: اصلا چنین چیزی نیست درکنار تیم جوانان افراد دیگری همچون مهدی مهدوی کیا حضور دارند و کارها توسط یک نفر انجام نمی شود.

وی درخصوص مبلغ قرارداد فدراسیون با سازمان صدا وسیما و اینکه فدراسیون همانند سال گذشته باز هم دربرابر صدا و سیما کوتاه می آید گفت: ما سال گذشته با سازمان صدا و سیما قراداد داشتیم و مجبور بودیم دوربین ها را به داخل ورزشگاه راه دهیم اما امسال آن قرارداد به پایان رسیده و به طورجدی به دنبال مطالبه حق و حقوق قانونی فوتبال هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *