پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

حمله نظامیان صهیونیست به فلسطینی‌ها

شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب: 442721
نظامیان رژیم اشغالگر قدس با یورش به روستاها و شهرک های فلسطینی در استان جنین، اقدام به ضرب و شتم شماری از فلسطینیان کردند.
به گزارش جهان، مهر به نقل از الیوم السابع خبر داد، منابع امنیتی اعلام کردند: نظامیان رژیم اشغالگر قدس، به روستاها و شهرک های «یعبد»، «الهاشمیه»، «کفیرت»، «کفرقود» و «زبوبا» حمله کردند. در این حمله، نظامیان اسرائیلی اقدام به جستجو و بازرسی کوچه ها و خیابان های این مناطق کرده و موانع نظامی در ورودی های روستاهای «تعنك»، «رمانة» و«زبوب»" ایجاد کردند و مانع رفت و آمد شهروندان فلسطینی شدند.

در این راستا، نظامیان اسرائیلی در حمله به شهرک «یعبد» به یک مدرسه دخترانه به بهانه وجود جوانان در آن حمله کردند.

از سوی دیگر، ده ها شهروند فلسطینی طی درگیری با نظامیان اسرائیلی در نزدیکی «العرقه» واقع در غرب جنین، دچار حالت خفگی ناشی از گاز اشک آور شدند.

منابع امنیتی گفتند: نظامیان اسرائیلی شادى حمد حسن ابوعيشه شهروند فلسطینی را مورد ضرب و شتم قرار دادند که بر اثر شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد.

از سوی دیگر، ساکنان شهرک های اسرائیلی با حمایت نظامیان این رژیم، به یک جوان ۲۱ ساله فلسطینی به نام جداوی هانی ابو هیکل حمله کرده و وی را مورد ضرب و شتم قرار داده اند و علیه وی از گاز اشک آور استفاده کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *