جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

آیت‌الله محمدیزدی پیام تسلیت داد

دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب: 378129
رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله سیدصابر جباری نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، آیت‌الله محمد یزدی رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله سید صابر جباری نماینده مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
 
متن پیام به این شرح است:
 
بسمه‌تعالی
 
انالله و اناالیه راجعون
 
ارتحال عالم فرزانه حضرت آیت‌الله آقای حاج سیدصابر جباری نماینده مردم شریف استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه محترم بهشهر موجب تاسف و تاثر گردید.
 
آن عالم جلیل القدر، عمر پربرکت خویش را صرف ترویج معارف علوم آل محمد کردند. ایشان هم پیش از پیروزی انقلاب و هم پس از آن باحضور در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی، خدمات عام‌المنفعه و ماندگاری را برای مردم آن استان و شهرستان بهشهر انجام دادند.
 
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، ضمن تعزیت این ضایعه تاسف‌بار به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عج) و محضر مبارک مقام معظم رهبری مراجع معظم، علمای اعلام و طلاب حوزه‌های علمیه، نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری، مردم شریف و متدین آن خطه بویژه شهرستان بهشهر و بیت مکرم آن مرحوم، از درگاه خداوند متعال برای آن عالم ربانی رحمت و مغفرت و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *