جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

شهیدعملیات آزادی «جرف الصخر +عکس

يکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 388029
عصائب اهل الحق عملیات آزادسازی «جرف الصخر» را با نام "انتقام خون ابوکوثر" آغاز کرد.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، در حالی که نیروهای غربی موسوم به "ائتلاف ضد داعش" با انجام حملات بی فایده، موجبات تمسخر خود را فراهم آورده و حتی گاهی اسلحه و مهمات به داعشی ها رسانده اند، ارتش عراق با حمایت گروههای شبه نظامی، نیروهای مردمی و عشایر این کشور یکی از بارزترین و بزرگ‌ترین عملیات نظامی خود را با پیروزی به پایان رساند.

این عملیات شامگاه دیروز ـ جمعه دوم آبا‌ن ماه ۱۳۹۳ ـ با نام "عاشورا" و بدون کمک نیروهای غربی آغاز شد که در آن علاوه بر کشته و مجروح شدن حدود ۳۰۰ تکفیری داعش، منطقه راهبردی و مهم "جرف الصخر" در شمال استان بابل آزد شد.

ارتش عراق در این عملیات نشان داد که می تواند با پیروی از فرامین مرجعیت بیدار شیعه، از "ائتلاف های یهود و نصاری" بی نیاز شود و با اتکا بر شجاعت گروه‌های مقاومت داخلی پرچم «فان حزب‌الله هم الغالبون» را برافرازد؛ آنگونه که «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق گفت: ما با این عملیات توانستیم نظر کشورهای خارجی را نسبت به قدرت نیروهای نظامی عراقی عوض کنیم.


در این میان، گروه "عصائب اهل الحق" از اصلی‌ترین گروه‌های حاضر در میدان نبرد بود که عملیات خود را نام "انتقام خون ابوکوثر" آغاز کرد و ضربات مهلکی بر پیکره گروه‌ تروریستی داعش وارد آورد

ابوکوثر کی بود؟

شهید «ابوکوثر» یکی از فرماندهان ارشد این گروه اسلامی بود که در بهمن ماه سال ۱۳۹۲ در منطقه جرف الصخر به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

به همین دلیل نیز عصائب اهل الحق عملیات آزاد سازی این شهر را با نام این شهید والامقام کلید زد که به لطف خداوند متعال، رشادت‌های رزمندگان و فرماندهان این گروه به بار نشست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید سجاد
Iran, Islamic Republic of
خوشا به سعات شما شهید بزرگوار