پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

هتل‌های عراقی‌ایران سم‌زدایی می‌شوند

پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 356727
معاون عتبات و عالیات مرکزپزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از آغاز سم‌پاشی و سم‌زدایی هتلهای اسکان زائران در عراق خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، علی حیدری با بیان اینکه سم‌پاشی هتلهای امسال برای ششمین سال متوالی اسکان زائران در عراق صورت می‌گیرد، گفت: فعالیت سم‌پاشی هتلهای عراق، به منظور سموم‌زدایی در جهت تامین و حفظ بهداشت و نظافت،‌ هر ساله در فصل فروردین و اردیبهشت که زمان تخم‌گذاری بیشتر حشرات است صورت می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فعالیت سم‌پاشی هتلها از روز گذشته در عراق شروع شده است، تصریح کرد: تمام هتلهای اسکان زائران ایرانی در عراق سم‌پاشی و سم‌زدایی می‌شوند.

معاون عتبات عالیات مرکزپزشکی حج وزیارت جمعیت هلال احمر با بیان اینکه سم‌زدایی هتلها در ساعات صبح تا ظهر که زائران در محل اقامت خود حضور ندارند صورت می‌گیرد، بیان داشت: اتاق‌ها، محل سرو غذا، سرویس‌های بهداشتی و تمام مکان‌ها با سموم ویژه که پس از استفاده مشکلی برای زائران ایجاد نمی‌کند، سم‌پاشی می‌شود.

حیدری با بیان اینکه سم‌پاشی هتلهای عراق به ۲۵ روز زمان نیاز دارد، افزود: فعالیت سم‌پاشی از روز گذشته و به مدت ۱۰روز در کربلا آغاز شده و پس از آن ۱۰روز در نجف اشرف و سپس ۵ روز در شهر کاظمین انجام خواهد شد.
https://jahannews.com/vdchi-nxq23nmqd.tft2.html
jahannews.com/vdchi-nxq23nmqd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *