شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۵
جواب رد پدیده تراکتور به سرخپوشان تهرانی

احمدزاده:به پرسپولیس برنمی‌گردم

چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب: 356628
فرشاداحمدزاده بازیکن تراکتور تمایلی برای بازگشت به پرسپولیس ندارد.
به گزارش جهان به نقل از بانک ورزش، در چند روز گذشته باشگاه پرسپولیس خواهان بازگشت بازیکنان جوانی شد که قرضی به تیم‌های دیگر رفتند. فرشاد احمدزاده بازیکن موفق تراکتورسازی هم که به صورت قرضی از پرسپولیس به این تیم رفته مدنظر دایی قرار گرفته است. این بازیکن برای گذرندان دوران خدمت سربازی راهی تبریز شد و یک سال دیگر با تراکتور قرارداد دارد. این بازیکن دل خوشی از رفتار پرسپولیسی‌ها ندارد و به همین خاطر به این پیشنهاد رغبت نشان نداد. احمدزاده در همین خصوص به بانک ورزش گفت: «چرا باید به پرسپولیس برگردم؟ من در تراکتور جا افتادم و توانستم خودم را نشان دهم. دوست دارم در تبریز بمانم و فصل آینده هم دراین تیم بازی کنم. هواداران در این مدت به من لطف داشتند و نمی‌خواهم به پرسپولیس برگردم. باید خدمت سربازی‌ام تمام شود و برای سال ۹۴ هم رضایتنامه می‌گیرم. در این تیم به من بها دادند.» احمدزاده در رابطه با رفتن تونی از تراکتور هم گفت: «تونی از بازیکنان خداحافظی کرد و امیدوارم دوباره به تبریز برگردد و فصل آینده با هم کار کنیم.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
Iran, Islamic Republic of
کار به جایی رسیده است...
حیف..که از پرسپولیس هیچ چیز را باقی نگذاشتند.
خدایا کسانی که پرسپولیس را نابود می کنند،به خاک سیاه بنشان.
حانیه قلی پور سیزده ساله از تبریز
از اینکه آقای احمد زاده به پرسپولیس نرفتند خوشحالم زیرا تهران و چه به تبریز و وقتی من و دوستانAFT13 فهمیدیم که ایشون به پرسپولیس جواب منی داده اند خیلی خوشحال شدیم .گروه ف ای تی سیزده طرفدار پر وپا قرص تیم تراکتورسازی.یاشاسین تراختور یاشاسین آذربایجان .
مهدی
خوشحالم که پرسپولیس نمیای
چونکه پرسپولیس جای کسایی چون
شماها نیست پرسپولیس عاشق میخواد
بازیکن میخواد نه که تورو
پرسپولیس عاشق میخواد
یاشار
عشق است تراختور
پرسپولیس رده هشتم و استقلال رده ششم تا کی می خوای دنبال بازیکنای ما التماس کنین....