جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

واکنش وزیر دفاع به اظهارات مقامات آمریکا

پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب: 451389
وزیر دفاع به سخنان مقامات آمریکا درباره آزمایش موشک بالستیک عماد واکنش نشان داد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که به منظور شرکت در اجتماع حسینیان به زنجان سفر کرده است، طی سخنانی در این اجتماع، گفت: ما همواره آماده دفاع از تمامیت ارضی و نظام سیاسی کشور هستیم و دشمنان نیز با توجه به تجربه‌ای که در مواجهه با ایران اسلامی داشته‌اند، فکر طمع به مرزهای ایران اسلامی را در سر نخواهند داشت.

وی با تاکید بر توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران و اشراف اطلاعاتی کامل نیروهای مسلح و دستگاه‌های اطلاعاتی بر تحرکات این گروه‌ها افزود: ما با توجه به ظرفیت‌هایی که داریم قادر هستیم تا با توجه با به نیازهای خود در مواجهه با تهدیدات احتمالی همه تجهیزات دفاعی خود را طراحی، تولید و بکارگیری کنیم.

وزیر دفاع، آزمایش موشکی موفقیت آمیز عماد و عکس‌العمل مقامات آمریکایی در خصوص این آزمایش اشاره کرد و افزود: ما همواره به طور رسمی اعلام کرده‌ایم که ایران اسلامی در موضع تقویت بنیه دفاعی خود با اتکا به توانمندی‌های ذاتی دفاعی و داخلی اقدام خواهد کرد و نیازی نمی‌بیند در این زمینه از کسی اجازه بگیرد چرا که ما در برجام به آنچه توافق کرده‌ایم فقط متوجه بحث هسته‌ای است.

سردار دهقان حاصل این توانمندی را از برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خون شهدا و فرهنگ عاشورایی حاکم بر ملت و نیروهای مسلح دانست.

وی با اشاره به فعالیت‌های گروه‌های تروریستی در کشورهای منطقه، این گروه‌ها را در ایران فاقد جایگاه اجتماعی دانست و افزود: با توجه به پیوند عمیق ملت ایران با حاکمیت و تبعیت از ولایت این گروه‌ها زمینه‌ای برای حضور در ایران ندارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *