جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
وزیر بهداشت عنوان کرد؛

مخالفان آیه یاس نخوانند

سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۵۰
کد مطلب: 441885
وزیر بهداشت درباره طرح تحول سلامت گفت: این طرح با قوت ادامه پیدا می کند و بعضی ها آیه یاس نخوانند و نگویند که این طرح منابعش تامین نمی شود و یا ممکن است وسط راه زمین بخورد، آنها از اول مخالف بودند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، وزیر بهداشت درباره طرح تحول سلامت گفت: این طرح با قوت ادامه پیدا می کند و بعضی ها آیه یاس نخوانند و نگویند که این طرح منابعش تامین نمی شود و یا ممکن است وسط راه زمین بخورد، آنها از اول مخالف بودند.

به گزارش جهان به نقل از مهر، دکتر سید حسن هاشمی پس از نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هیچ خدمتی کاهش نخواهد یافت، افزود: به شایعات در رسانه های مجازی توجه نکنید و امیدواریم تا آخر سال خدمات جدیدی اضافه شود، دوستان ما دارند مطالعه می کنند که این مسئله بستگی به منابعی دارد که به موقع تحویل بیمه ها می شود.

وی در خصوص روند اجرای طرح تحول نظام سلامت، گفت: این طرح با قوت ادامه پیدا می کند و بعضی ها آیه یاس نخوانند و نگویند که این طرح منابعش تامین نمی شود و یا ممکن است وسط راه زمین بخورد، آنها از اول مخالف بودند.

هاشمی ادامه داد: برای ما مهم مردم هستند که خوشحال می شوند.

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه پرداخت از جیب مردم در طرح تحول سلامت کاهش پیدا کرده است، گفت: ۱۰ میلیون نفر بیمه شدند، ۸ میلیون در حاشیه شهرها تحت پوشش خدمات بهداشتی قرار گرفتند و حداقل بیش از نیم میلیون زایمان طبیعی انجام شده است.

هاشمی ادامه داد: در عین حال مقیم شدن پزشکان، حضور پزشکان در مناطق محروم، ۴۰۰۰ متخصص که توزیع شدند، انواع واکسن و دارو و حمایت از بیماران صعب العلاج بخشی از اقداماتی است که در قالب این طرح انجام شده است.

وزیر بهداشت افزود: ساخت و تجهیز نزدیک به ۲۰۰۰ خانه بهداشت و بیش از ۷۰۰ میلیارد تجهیزات پزشکی که تحویل بیمارستان های دولتی شده از دیگر دستاوردهای طرح است که این آمار به صورت کامل ارائه شده است.

وزیر بهداشت در واکنش به حذف یارانه بیماران خاص، گفت: در چارچوب رفاه بیشتر مردم امکان ندارد از خدماتی که تاکنون ارائه شده چیزی کاسته شود و اگر اضافه نشود، کمتر نخواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *