جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

خانه کشتی محمد بنا افتتاح شد

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 343488
مجموعه مجهز خانه کشتی محمد بنا روز گذشته همزمان با برپایی مسابقات کشتی دهه فجر رسماً به بهره‌برداری رسید.
به گزار ش جهان به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، بعد از موفقیت تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن و درخشش شاگردان محمد بنا در این رویداد بزرگ، مقرر شد تا با موافقت شهردار تهران یک مجموعه ورزشی بزرگ و ارزشمند پایتخت به نام این مربی بزرگ و زحمت کش ثبت شود که در همین خصوص خانه کشتی مدرن منطقه ۱۹ تهران به نام محمد بنا نامگذاری شد.

سید علی هاشمی مدیر مجموعه خانه کشتی بنا در خصوص مراسم آغاز بکار این مجموعه گفت: خانه کشتی محمد بنا روز گذشته با برپایی مسابقات چند جانبه باشگاههای کشتی تهران تحت عنوان مسابقات جام فجر رسما به بهره برداری رسید که تیم‌های آزاد و فرنگی باشگاههای مرغوبکار، تکاور، امام علی(ع)، محمد بنای اسلامشهر، شهریار، خانه کشتی شهیدان صبوری و منطقه ۱۹ در آن حضور داشتند ضمن اینکه استاد منصور برزگر پیشکسوت کشتی، عبدالله عزیزی سرپرست هیات کشتی تهران و نثاری شهردار منطقه ۱۹ میهمانان ویژه مراسم بودند.

این خانه کشتی که با پیشنهاد علیرضا دبیر به نام بنا نامگذاری شد؛ دارای دو سالن تمرینی و یک سالن مسابقه ای و امکانات کاملی همچون سالن مجهز بدنسازی، سونا و جکوزی و .... برخوردار است که می تواند میزبان اردوهای موقت تیم‌های ملی نیز باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *