پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۶
۶

‫زنی که کل‌دارای اش را به نصرالله داد+عکس‬

يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب: 403788
این زن هر آنچه در کف داشت فدا کرد برای آن خالقی که ذره ای در دستگاهش گم نخواهد شد. جهاد، فواد، عماد و باز هم جهاد؛ چهار نگین درخشانی بودند که دل کندن از هر کدامشان جگر شیر می‌خواهد و کار هر مدعی عاشق خدا نیست.
‫به گزارش جهان به نقل از فارس، عاشقان وقتی می‌خواهند هدیه برای دل خواهشان بفرستند برایشان فرق نمی‌کند اندازه اش چقدر است. آنها هر آنچه دارایی با ارزش دارند نثار آستان جانان خود می‌کنند، شاید با این ابراز محبت دلشان قدری آرام بگیرد.

هدیه دادن به کسی که دوست می‌داری‌اش بیشتر از آنکه برای او خوشایند باشد برای خودت مسرت بخش است. ذوب می‌شوی در راه او و هیچ چیزی جز او نمی‌خواهی.

این زن هم هر آنچه در کف داشت فدا کرد برای آن خالقی که ذره ای در دستگاهش گم نخواهد شد. جهاد، فواد، عماد و باز هم جهاد؛ چهار نگین درخشانی بودند که دل کندن از هر کدامشان جگر شیر می‌خواهد. کار هر مدعی عاشق خدا نیست.


وقتی خبر شهادت جهاد مغنیه را به گوش مادر بزرگش رساندند سرش را بالا گرفت و گفت او را هم تقدیم سید حسن نصرالله کردم. همان سیدی که خودش معنی جوان دادن را چشیده است. همان سیدی که فخر عرب شده و برای شیعه ذخیره ایست ارزشمند. سید راه خدا را در پیش گرفته و این مادر فرزند دیگرش را برای یاری نصرالله فرستاد تا قربانی دیگری باشد در جهاد فی سبیل الله.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جانم سيد حسن نصرالله
اصغر
در راه خدا داده درآخرت هم عوضش را می گیرد به نصرالله چه ربطی داره آدم باید با خدا معامعله کنه
مهردادبابصیرت و نابغه و متفکرواسلام شناس
به خدا قسم عاشق جهادمغنیه شدم چقدر زیبایی معنوی درچهره اش متجلی است و هرکس کوردل باشد نمیبینداین زیبایی معقول را دخترخانم ها و پسرخانم هایی که دماغ تون رو عمل میکنید تا زیباشوید زیبایی دراخلاص و یادخدا و تفکرو نماز و مناجات با خدا و جهاد در راه اوست واین زیبایی میماند اما زیبایی محسوس و چشم و ابرو زودازدست میره و تاچشم بهم بزنید میبینید بچه هاتون فرستادنتون خانه سالمندان
خواهر شهید
مادر جان فقط میتوانم بگویم ....
اجرکم عندالله.
ali110
الله اکبر،اسلام ناب، شیعه ناب.
امین
یادش گرامی . راهش پررهرو و روحش قرین رحمت خواهد بود.