جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

۱۰۰ زائر بدون ویزا به کشور بازگشتند

جمعه ۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۵۰
کد مطلب: 457888
مدیر کل حج و زیارت استان ایلام از بازگرداندن ۱۰۰ زائر بدون ويزا به داخل کشور خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، غلامرضا ممیز ظهر پنجشنبه در پایانه مرزی مهران اظهار داشت: یشتر زائرانی که مشکل ویزا دارند، به تصور اشتباه اینکه برای عبور از مرز مهران نیازی به ویزا نیست، می آیند که این امر باعث ازدحام و سردرگمی زائرن شده است.
 
وی عنوان کرد: بیش از ۱۰۰ زائر بدون ویزا که از مرز مهران خارج شده بودند، به کشور بازگردانده شده اند.
 
مدیرکل حج و زیارت استان ایلام با بیان اینکه این زائران لابلای دیگر زئران به صورت غیر قانونی وارد مرز زرباطیه شده اند، افزود: ماموران عراقی به علت ورود غیر قانونی و نداشتن ویزا و گذرنامه این زائران را به مهران بازگرداندند.
 
ممیز افزود: با توجه به اینکه دفاتر کنسولی دیگر استانها مانند کرمانشاه به علت عدم توان صدور ویزا ، زائران را به سمت استان ایلام و مهران سوق می دهند، زائران هم برای خروج از مرز مهران عجله می کنند که باعث ایجاد مشکلات این چنینی می شود.
 
وی با اشاره به اینکه دفاتر زیارتی ایلام هم جوابگوی این تعداد متقاضی برای صدور ویزا نیست، گفت: هم اکنون در دفاتر کنسولی ایلام روزانه ۱۰ هزار درخواست ویزا دریافت می شود که این دفاتر ظرفیت صدور روزانه ۳ هزار و ۵۰۰ ویزا را دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *