يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

اینتر با گل دقایق آخر، فاتح دربی میلان شد

دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 332985
هفته هفدهم رقابتهای سری آ ایتالیا یکشنبه شب با برگزاری ۸ دیدار به پایان رسید که طی آن تیم های مدعی یونتوس و رم به پیروزی های پر گلی دست یافتند و در مهمترین دیدار اینتر هم فاتح دربی میلان شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، رم در حضور بیش از ۴۰ هزار تماشاگر ورزشگاه خانگی خود با نتیجه ۴ بر صفر میهمان خود کاتانیا را از پیش رو برداشت. در این دیدار مهدی بناتیا (۱۸، ۵۵)، ماتیا دسترو (۵۹) و ژروینیو (۸۰) برای رم گل زدند.

یوونتوس نیز در خانه آتالانتا با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی دست یافت. در این بازی کارلوس توز (۶)، پل پوگبا (۴۶)، فرناندو یورنته (۷۵) و آرتورو ویدال (۷۹) برای یووه گل زدند.

اما در مهمترین دیدار این هفته اینتر با گل دقایق پایانی رودریگو پالاسیو فاتح دربی میلان شد. در این بازی که در حضور ۷۵ هزار تماشاگر ورزشگاه سن سیرو برگزار شد اینتر با تک گل دقیقه ۸۶ پالاسیو با نتیجه یک بر صفر میلان را شکست داد. سولی مونتاری بازیکن میلان نیز در دقیقه ۹۰ از زمین بازی اخراج شد.

نتایج کامل دیدارهای یکشنبه شب سری آ به شرح زیر است:

بولونیا یک – جنوا صفر
ورونا ۴ – لاتزیو یک
تورینو ۴ – کیه وو یک
رم ۴ – کاتانیا صفر
آتالانتا یک – یوونتوس ۴
پارما یک – سمپدوریا یک
ساسولو صفر – فیورنتینا یک
اینتر یک – میلان صفر

جدول رده بندی:
۱- یوونتوس ۴۶ امتیاز
۲- رم ۴۱ امتیاز
۳- ناپولی ۳۶ امتیاز
۴- فیورنتینا ۳۳ امتیاز
.
.
.
۱۸- ساسولو ۱۴ امتیاز
۱۹- لیوورنو ۱۳ امتیاز
۲۰- کاتانیا ۱۰ امتیاز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *