دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۱
۴

"ربیعی" پای اورژانس را به جلسه هیئت دولت باز کرد!

چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب: 452487
دغدغه‌های ربیعی درباره تجمیع بیمه‌ها در کنار سایر دل مشغولی‌های آقای وزیر درباره اشتغال و رفاه مردم ظاهراً موجب بروز استرس و نوسان فشار خون ربیعی در جلسه امروز هئیت دولت شد که پس از انجام مراحل درمانی سلامت کامل را به دست آورد.
"ربیعی" پای اورژانس را به جلسه هیئت دولت باز کرد!
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علی ربیعی که صبح امروز به به‌دلیل کسالت جلسه هیئت دولت را ترک کرده بود با صحت و سلامت به هئیت دولت بازگشت.

شنیده شده، علت ترک جلسه ربیعی از هئیت دولت حرص و جوش های کاری بوده است. ظاهرا" ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه نگرانی زیادی نسبت به طرح تجمیع بیمه‌ها دارند که پخش برنامه‌ای شب گذشته در تلویزیون نگرانی وی را بیشتر کرده و در کنار این موضوع ، دل مشغولی‌های آقای وزیر درباره اشتغال و رفاه مردم هم بر استرس کاری وی افزوده است که موجب نوسان فشار خون ربیعی در جلسه امروز هیات دولت و ترک جلسه شد.

 مراحل درمانی ربیعی در اورژانس مستقر در پاستور انجام شد و پس از بازگشت صحت و سلامتی، وی به جلسه دولت بازگشت.

همچنین کسالت امروز علی ربیعی وزیر کار موجب شد تا وی سفر امروز به اندونزی برای شرکت در کنفرانس وزرای کار کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی را لغو کند و هیاتی به ریاست محمد تقی حسینی قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بین الملل در این کنفرانس شرکت کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


از دید من بعد از وزیر بهداشت و درمان که کارنامه نسبتا قابل قبولی داشته و کار ایشان تا حد زیادی غیر سیاسی بوده، وزیر کار نیز جزء معدود وزرایی می باشد که کارنامه نسبتا خوبی داشته
اعضا این دولت به دلیل کهولت سن طاقت کار زیاد را ندارند و البته از بس هم که کم کار میکنند عادت ندارند!!
حسن
اینها پس لرزه های نامه نوشته شده است
ديگه سني ازش گذشته ...
وزير پيرمرد همينه ديگه