پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

طعنه علی دایی به کامبوزیا

جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 298687
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی آقایان سیاسی در ورزش مملکت ما به جای این‌که به کارهای خودشان بپردازند، راجع به همه‌ مسائل اظهارنظر می‌کنند."
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، علی دایی که در برنامه ورزش و مردم حضور پیدا کرده بود، ابتدا درباره‌ حاشیه‌هایی که کامبوزیا برای باشگاه پرسپولیس به وجود آورده بود، بیان کرد: چند سالی در مملکت ما باب شده که کسانی که زحمت می‌کشند را خرابشان کنند. بعضی آقایان سیاسی در ورزش مملکت ما به جای این‌که به کارهای خودشان بپردازند راجع به همه‌ی مسائل اظهارنظر می‌کنند. من به نظر کامبوزیا احترام می‌گذارم و شاید او مرا نمی‌شناسد اما من صحبت‌هایم را گفتم. اگر ایشان تمام قدرت و تفکرش را معطوف به فدراسیون شطرنج می‌کرد این اتفاقی که در کره جنوبی افتاد رخ نمی‌داد و تیم شطرنج حذف نمی‌شد.

وی افزود: شاید حواسش را به پرسپولیس جمع کرده بود. من او را در عمرم ندیده‌ام و با او صحبت نکرده‌ام. در شطرنج بزرگان زیادی مثل احسان قائم‌مقامی را می‌شناسم ولی در شأن و مرام بازیکنان ما نبود که در کره جنوبی چنین نتایجی بگیریم. یک هفته نگذشت که او مدیریتش را نشان داد. این را هم بگویم که من به خاطر پرسپولیس از رویانیان دفاع کردم که شاید آمدن رویانیان به فوتبال غلط بوده اما وقتی روی او دو سال هزینه کردیم و آزمون و خطا داده، نباید در زمان نتیجه گرفتنش بر اساس عوامل غیرمشخص برداریمش. کامبوزیا این همه مصاحبه کرد در حالی که در ۲۰ سالی که در مدیریت ورزش بوده این همه مصاحبه نداشت. پرسپولیس تیم مردمی است و من وظیفه دارم از مسائلی که باعث می‌شود وارد حاشیه شود دفاع کنم؛ چون همه موفقیت من و پرسپولیس را می‌خواهند.

سرمربی پرسپولیس هم‌چنین درباره اختلافی که در گذشته با رویانیان داشت تاکید کرد: من از حقم دفاع کردم، چون علیه‌ام صحبت شده بود و بیانیه‌ای داده بود که با من جور در نمی‌آمد. با این حال اسم پرسپولیس آن‌قدر بزرگ است که هرچقدر هم اختلاف داشته باشیم آن را فراموش می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *