چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۲
۳

عکسی از مزار شهید «علی شاه»

يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب: 389361
بر طبق برخی آمار منتشر شده، حدود 4000 نفر غیر ایرانی در جریان 8 سال دفاع مقدس، شربت شهادت نوشیده اند .
عکسی از مزار شهید «علی شاه»
به گزارش گروه مقاومت جهان نيوز، گفته می شود که حدود 300 نفر از اتباع کشور افغانستان که در طول سال های دفاع مقدس، داوطلبانه در جبهه های جنگ حاضر شده بودند، شربت شهادت نوشیده اند. در بهشت زهرای تهران، گلزار شهدای مختلف در ورامین و اطراف آن، در گلزار شهدای مختلف در قم، مشهد و شیراز و ... می توان به زیارت مزار این بسیجیان بی ادعا رفت. 
بر طبق برخی آمار منتشر شده،  حدود 4000 نفر غیر ایرانی در جریان 8 سال دفاع مقدس، شربت شهادت نوشیده اند که غالبا از معاودین عراقی و رزمندگان "لشگر9 بدر" هستند.
عکسی که می بینید متعلق است به مزار بسیجی شهید "علیشاه علی جمعه" که در سال 1342 در افغانستان به دنیا آمد و در 4 اردیبهشت سال 1362 در جبهه های غرب، در نبرد رو در رو با متجاوزان بعثی شربت شهادت نوشید و مزارش اینک در "گلزار شهدای شیراز" قرار دارد.
امروز نیز مجاهدان شیعه افغانی در جبهه نبرد با قصابان تکفیری در سوریه، در قالب "تیپ فاطمیون" حضور چشمگیری دارند و شهدای بسیاری را در این نبرد تقدیم نموده اند که پیکر تعدادی از آنان در ایران به خاک سپرده شده است.
شادی روحشان صلوات
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


واقعا فدائیان خمینی مرز ندارد همه جا هستند
United States
روحش شاد ویادش گرامیباد
محمد
Iran, Islamic Republic of
خدایا شکرت امثال این افراد رو می تونیم ببینیم.