شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

محکومیت حمله به حرم حضرت زینب(س)

شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۵۵
کد مطلب: 300665
مسلمانان پاکستانی اعم از شیعه و سنی امروز در محکومیت حمله خمپاره‌ای تروریست‌های سوری به حرم حضرت زینب(ع) در دمشق تظاهرات کردند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، بیشتر مناطق پاکستان اعم از مناطق سنی نشین و شیعه نشین در اعتراض به حمله خمپاره ای روز گذشته گروه های تروریستی سوریه به مقام حضرت زینب(ع) در دمشق، تظاهرات کردند.

در این تظاهرات همه مسلمانان پاکستانی اعم از شیعه و سنی شرکت کردند و با سر دادن شعارهایی این حمله گروه های مسلح سوری را به شدت محکوم کردند.

"شیر حیدر"، رئیس جریان "تشویق سنی" ضمن شرکت در این تظاهرات اعلام کرد که اقدام گروه های تروریستی در هتک حرمت به خاندان رسوال الله، اقدامی بزدلانه است و کسانی که چنین حملاتی را انجام می دهند، انسانیتی که دین اسلام آن را بخشیده است، سلب کرد.

شیر حیدر در ادامه گفت: تروریست های تکفیری اگرچه ادعا می کنند که از اهل تسنن هستند اما آنها از این جماعت اسلامی نیستند زیرا اعمال آنها نشان می دهد که به هیچ دین و اصولی پایبند نیستند.
گفتنی است که جریان های تکفیری در سوریه روز گذشته حرم حضرت زینب(ع) در دمشق را مورد هدف حملات خمپاره ای خود قرار دادند و در این حمله "انس رومانی"، مدیر اداری حرم بر اثر اصابت خمپاره به صحن حرم کشته شد.

گروه های تروریستی با حمایت غرب سعی دارند با حمله به اماکن مذهبی، جنگ طایفه ای در سوریه و در منطقه ایجاد کنند.

تخریب قبر حجربن عدی، صحابه پیامبر اکرم (ص) و بیرون آوردن پیکر وی از قبر از دیگر جنایاتی است که این جریان های تکفیری چندی پیش مرتکب آن شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *