جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۷
پیش از ظهر امروز انجام شد

تجمع اعتراضی علیه فائزه هاشمی در بجنورد

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب: 410861
جمعی از دانشجویان بجنورد در پی برنامه سفر فائزه هاشمی به خراسان شمالی، دست به تجمع اعتراض‌آمیز در مقابل دفتر نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری زدند.
به گزارش جهان به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، در پی برنامه سفر فائزه هاشمی به خراسان شمالی تجمع دانشجویان بجنورد پیش از ظهر امروز در مقابل دفتر نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری نجام شد.

دانشجویان در این تجمع با سر دادن شعارهایی، حضور برخی افراد مرتبط با فتنه در استان را محکوم کردند.

دانشجویان بجنورد همچنین پس از آن در مسجد انقلاب بجنورد تجمع کرده و لغو سفر فائزه هاشمی را به خراسان شمالی خواستار شدند.

قرار است فائزه هاشمی فردا در سفر به خراسان شمالی در آیین کلنگ زنی مرکز درمانی بیماران خاص حضور یابد.

نشست با اصلاح‌طلبان خراسان شمالی از دیگر برنامه‌های فائزه هاشمی به استان است.

به گزارش جهان به نقل از پایگاه خبری «دانشجویان بیدار»،درآخر نامه‌ای سرگشاده خطاب به عموم مردم ومسئولین عالی رتبه توسط دانشجویان به شرح زیرصادر شد؛

«بسم الله القاسم الجبارین»

خطاب به عموم مردم ولایتمدار و شهید پرور خراسان شمالی

سلام و درود بی کران به ارواح طیبه ۲ هزار و ۶۳۴ شهید گلگون کفن خراسان شمالی و امام این شهدا و به خلف صالح ایشان امام خامنه ای(مدظله العالی).

مردم ولایتمدار و شهید پرور خراسان شمالی سلام علیکم

چند روز پیش خبر تاسف باری در خصوص حضور یکی از اصحاب فتنه آمریکایی اسرائیلی سال ۸۸ در استان خراسان شمالی به جنبش دانشجویی که فرزندان متعهد و انقلابی شما در دانشگاهها هستند رسید که مایه تاسف و تاثر گردید.

خانم فائزه هاشمی که تحرکات و اقداماتش در فتنه ۸۸ و نیز اظهارات ناشایست و توهین آمیزش نسبت به رهبر معظم انقلاب در رسانه ها موجود است به دعوت عده ای معلوم الحال که از پیروان فتنه ورشکسته سال ۸۸ هستند قرار است روز پنجشنبه وارد استان ما یعنی استانی که در استقبال از ولی امر مسلمین جهان آن حرکت عظیم تاریخی را رقم زد بشود.

مسلم است که هدف از این حضور که به خاطر اطلاع از ولایتمداری شما مردم خداجو سخنرانی عمومی در آن ترتیب داده نشده است، دادن نفس مصنوعی به کالبد در حال مرگ فتنه سبز و احیای مجدد آن و نیز دهن کجی به ایام عزای مادر سادات حضرت زهرا(س) است.

بانویی که همه هستی و زندگی و جان مبارکش را در راه دفاع از ولایت فدا کرد، حال در این ایام که قلب هزاران نفر از مردم خراسان شمالی داغدار این مصیبت عظیم است عده ای از کسی دعوت کرده اند که حضور مستقیم و فعال در شکل گیری اهانت به امام حسین(ع) در روز عاشورای سال ۸۸ داشت.

اتهامات فائزه هاشمی دختر کوچک آقای هاشمی رفسنجانی به همین جا ختم نمی شود، او بارها و بارها پس از اتمام حجت مقام معظم ولایت در نمازجمعه تهران، در تجمعات غيرقانوني پس از انتخابات ۸۸ شركت و در جمع فتنه گران به سخنراني پرداخت و پس از آنكه نقش پررنگ وي در آشوب هاي پس از انتخابات كه در بسياري از موارد فيلم مربوط به اغتشاش آفريني وي موجود است، ناديده گرفته شد، بالاخره در روز ۲ خرداد ۹۰ به دادگاه احضار و محکوم شد.

جنبش دغدغه مند دانشجویی خراسان شمالی این نامه سرگشاده را به عموم مردم خراسان شمالی نوشت تا نشان دهد پاسدار خون شهداست، پاسدار آرمانهای انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) است و هنوز نمرده است که این خطه شهید پرور و انقلابی جولانگاه اصحاب فتنه ای بشود که خون به دل امام زمان(عج) و نائب بر حقش کرد.

ما همچنین ضمن محکومیت شدید اقدام این جریان که به دنبال احیای فتنه آمریکایی اسرائیلی ۸۸ در خراسان شمالی هستند قاطعانه هشدار می دهیم تا با اعتقادات و خط قرمزهای مردم انقلابی استان و نیز آرامش و نظم عمومی بازی نکنند و اگر نه تمام تبعات آن متوجه آنهاست و یقینا باید منتظر اقدام ۹دی گونه ما مردم باشید و دوباره این شما هستید که بازنده این فتنه انگیزی خواهید بود.

در انتها ما دانشجویان انقلابی خراسان شمالی اعلام می کنیم خط قرمز ما بیانات ولی فقیه بوده که به صراحت فتنه ۸۸ را محکوم کرده اند و مستقیما از مردم خواسته اند مقابل اصحاب و ایادی آن بایستند.

لذا از تمام مسئولین عالی استان طبق رسالتی که مولا و مقتدایمان به دوش ما گذاشته است قاطعانه مطالبه می کنیم با هرگونه شخص و جریانی که سعی در احیا و تطهیر فتنه ۸۸ دارد شدیدا برخورد کنید و اجازه ندهید امثال این شخص که محکوم فتنه بوده، پایشان را در استان خراسان شمالی بگذارند و اگرنه باید منتظر اقدام انقلابی مردم و دانشجویان ولایی باشید.

والسلام و علی من اتبع الهدی...

بسیج دانشجویی خراسان شمالی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


میلاد
قاسم با ص نوشته میشه
باباش ناراحت میشه ، چرا اذیتش میکنید این طفل معصومو ؟ بزارید بره کلنگ بزنه
ببخشیدا فکر نمی کنید این کار نوعی بدعت باشد و از این پس هر گروهی از گروه یا فرد دیگری خوشش نیومد میتواند جلوی سفرش را بگیرد؟


مگر یک عده معدود نماینده کل شهر هستند؟ اصلا اگر کل شهر هم بگویند حرفشان مسموع نیست.


تنها جایی که می تواند حکم دهد قوه قضائیه است . تازه آنجا هم کسی را برای سفر به شهر دیگر منع نمی کنند.
صداقت
فائزه هاشمی طی حکم دادگاه به 6 ماه حبس و 5 سال محرومیت از فعالیت سیاسی و فرهنگی محکوم شده و اگه قراره سخنرانی در دانشگاه داشته باشه این نقض آشکار قانونه و باید توسط مراجع ذیصلاح از این نقض قانون جلوگیری بشه ...
و گرنه اقدام انقلابی فرزندان معنوی امام خمینی طبق بند میم وصیت نامه الهی سیاسی ایشون چاره کاره البته با رعایت آرامش و بدون هزینه و درگیری
یعنی زورکیه؟ مملکت قانون نداره؟
ساندویچ مگه میدادند
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر ... فتنه گر