چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱

جدول اکران دانشگاهی «شیار۱۴۳»

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب: 355467
نمایش دانشگاهی و اختصاصی فیلم سینمایی «شیار۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار از یکم اردیبهشت‌ماه سال جاری در سراسر کشور آغاز می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، پس از موفقیت چشم‌گیر اکران‌های دانشگاهی و اختصاصی فیلم سینمایی "چ" به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا در قالب طرح سامان‌دهی اکران‌های جنبی و دانشگاهی کلیه آثار سینمایی کشور که به همت موسسه پخش و توزیع فیلم "درخشان آفتاب عالمتاب"؛ اولین و تخصصی‌ترین دفتر پخش در حوزه اکران‌های جنبی و دانشگاهی در راستای رفاه عمومی و اجتماعی و افزایش وضعیت اقتصادی صنعت سینمای کشورو با مشارکت موسسه پخش فیلم "فیلمیران"، به اجرا درآمده، نمایش‌های دانشگاهی و اختصاصی فیلم سینمایی "شیار ۱۴۳" به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه‌کنندگی ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی‎ از یکم اردیبهشت‌ماه سال جاری در سراسر کشور آغاز می‌شود.

علاقه‌مندان و به ویژه متولیان امور فرهنگی، می‌توانند برای اکران کلیه آثار سینمایی کشور در دانشگاه‎ها، سازمان‌ها و نهادهای مورد نظر خود، با مراجعه به سامانه filmekran.com برای ثبت نام اقدام و یا با شماره تلفن ۶۶۵۶۱۶۳۱ تماس حاصل کنند.

لازم به ذکر است، نمایش فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا که تاکنون با استقبال بیش از ۹۰ دانشگاه و نهاد در کشور مواجه شده، همچنان ادامه دارد.

جدول اولیه اکران‌های دانشگاهی «شیار ۱۴۳» بدین شرح است:

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000355/nf00355467-1.jpg

تاکنون ۱۵۰ مجموعه مختلف دانشگاهی و فرهنگی در کشور تقاضای اکران فیلم را داشته‌اند که این تعداد در حال افزایش بوده و جدول اکران‌های بعدی، متعاقبا اعلام خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *