جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

تامین امنیت منطقه زینبیه توسط گردانی ویژه

جمعه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب: 285861
گردانی از نیروهای ویژه ارتش سوریه، مأموریت تأمین امنیت منطقه زینبیه در حومه دمشق را بر عهده گرفته است.
تامین امنیت منطقه زینبیه توسط گردانی ویژه
به گزارش جهان به نقل از شبکه العالم، گروه‌های تروریستی پس از نبش قبر حجر بن عدی از صحابه پیامبر(ص) تهدید کردند که منطقه زینبیه دمشق را هدف حملات تروریستی خود قرار می دهند.

در پی تهدیدات تروریست ها مبنی بر حمله به حرم مطهر حضرت زینب (س) در منطقه زینبیه دمشق، گردانی از نیروهای ویژه ارتش سوریه تامین امنیت این منطقه را به عهده گرفته است.

شبکه العالم گزارش داد؛ این گردان موفق شد امنیت کامل نیروگاه برق واقع در این منطقه را که از اهداف مورد توجه تروریست ها برای عملیات خرابکارانه است، تامین کند.

"ابو ایاد"، سخنگوی شورای نظامی مخالفان سوریه چندی پیش مدعی شدخ بود که نیروهای ویژه ایران و حزب‌الله لبنان از حرم سیده زینب(ع) در دمشق محافظت می‌کنند و گردان 'ابوالفضل عباس' حزب‌الله ماموریت حفاظت از زینبیه را بر عهده دارد.

گفتنی است که منابع امنیتی سوریه چندین بار بمب‌های کارگذاشته شده توسط گروه های تروریستی در شرق منطقه 'زینبیه'، واقع در حاشیه دمشق را خثی کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *