جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۲

نامه نمایندگان به ضرغامی درباره کم‌سواد خواندن منتقدان توافق‌ ژنو توسط روحانی

پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب: 342263
۱۹ تن از نمایندگان مجلس در اعتراض به سخنان رئیس‌جمهور مبنی بر بی‌سواد خواندن منتقدان توافق‌نامه ژنو در نامه‌ای به رئیس سازمان صدا و سیما خواستار حضور در صدا و سیما شدند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم،‌ در نامه ۱۹ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما، آمده است:

جناب آقای ضرغامی

ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

با سلام

نظر به اینکه رئیس‌جمهور محترم در جمع اساتید دانشگاه نه تنها اساتید محترم دانشگاه را به جهت عدم دفاع از توافق‌نامه ژنو به ترسو بودن متهم نموده است، بلکه منتقدان این توافق‌نامه را نیز با ادبیات نامناسبی کم سواد خطاب کرده است و این سخنان از سیمای جمهوری اسلامی منتشر شده است.

مقتضی است فرصتی فراهم آورید تا منتقدان این توافق‌نامه که قطعا حقوق مسلم مردم را مخدوش کرده است، با حضور موافقان به بحث و بررسی آن بپردازند.

این نامه به امضای نمایندگان ذیل رسیده است:

سید محمود نبویان، سیدحسین نقوی‌حسینی، محمدجواد کولیوند،‌حسین طلا، محمد دهقان، کارخانه، مهدی کوچک‌زاده،‌مهرداد بذرپاش، محمد کوثری، زهره طبیب‌زاده نوری، علیرضا زاکانی، حمید رسایی، سلیمانی، ناصر سودانی، سیدمسعود میرکاظمی، سیدمهدی موسوی‌نژاد،‌ علی‌اصغر زارعی، روح‌الله حسینیان و حسین نجابت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مگه نمایندگان چرا ساکتند
سحه سدر داشته باشید این قدر به جان هم نیفتید ملت با فرهنگ ۲۰۰۰ ساله