شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۸
۸

تشکر روحانی از پاسخ‌دهندگان به شعار "نه غزه نه لبنان"

جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 372062
مشاور فرهنگی رئیس جمهور گفت:رئیس جمهور از هنرمندانی که به شعار «نه غزه نه لبنان»‌ پاسخ دادند، تشکر و قدردانی کرد.
تشکر روحانی از پاسخ‌دهندگان به شعار "نه غزه نه لبنان"
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در گردهمایی بزرگ هنرمندان کشور در حمایت از مردم مظلوم غزه که با عنوان «غزه تنها نیست» برگزار شد، با بیان اینکه "امام ما حضرت روح‌الله (ره) فرمود شهادت هنر مردان خداست"، گفت: این جمع همبستگی هنرمندان ایرانی با هنرمندان فلسطین است؛ کسانی که هنر خود را در عرصه جهاد و شهادت به نمایش گذاشته‌اند.

وی گردهم آمدن این جمع را نشان‌دهنده دغدغه‌مندی هنرمندان دانست و با تأکید بر اینکه "ما قدر هنر شهادت را می‌شناسیم"، افزود: هنر شهادت دارای زبان جهانی است و زمان نمی‌شناسد.

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور شهادت مظلومانه هر کودک و نوجوان فلسطینی را مؤثرترین پیام تاریخ برای جهانیان عنوان کرد و ادامه داد: مگر نه این است که هنرمندان به دنبال اثربخشی هنر خود هستند.

آشنا تأکید کرد: من در اینجا حاضر شدم تا پیام تشکر و قدردانی رئیس جمهور را به هنرمندانی ابلاغ کنم که امروز در این مکان گردهم آمده‌اند تا به کسانی که دیروز شعار «نه غزه و نه لبنان»‌ را سر دادند، پاسخ بدهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ای کاش این سخن امام در جان بعضی ها نفوذ داشت و فقط لفاظی نبود!
غلامرضا
خدا قلبت رو صاف کنه

...
چرااقای روحانی درروز قدس سخنرانی نکردند
Iran, Islamic Republic of
چرا در سال 88 در مقابل این شعار واکنش نشان ندادند؟؟؟!
همایون
United States
چون اون موقع باد از اونطرف می وزید و الان از اینطرف.
این بنده ی خداروحانی مونده دربرابرشما چه کاربکند.
شاهرخ
و... (هم غزه هم لبنان جانم فدای اسلام)
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
جناب آشنا اگه یکم توجه میکردن شعار "نه غزه نه لبنان" مال دیروز نبوده مال 5 سال پیش بوده حالا که اصلاح طلبها از راه فتنه به بن بست رسیدن و از طریق ریاست جمهوری آقای روحانی اهدافشون رو پی میگیرن یادشون اومده جواب شعا 5 سال پیش رو بدن؟