جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

چوب حراج به بزرگترین شهربازی کشور

سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب: 442064
فروش زمین کوهستان پارک شادی از سوی مالک آن امری طبیعی است و نمی‌توان انتقادی نسبت به آن وارد دانست اما نگرانی‌ها متوجه تغییر کاربری زمین این مجموعه تفریحی پس از فروش آن است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، پس از گذشت دو سال از زمان تعطیل شدن کوهستان پارک شادی مشهد به عنوان بزرگترین شهربازی کشور به دلیل غیراستاندارد بودن وسایل بازی آن، بانک دی به عنوان مالک این مکان تفریحی در اطلاعیه‌ای آگهی فروش آن را منتشر کرد.

کوهستان پارک شادی مشهد از مهر سال ۹۲ و با ورود دستگاه‌های نظارتی به دلیل غیراستاندارد بودن وسایل بازی آن تعطیل شد و از آن زمان تاکنون اقدامی برای بازگشایی مجدد آن انجام نشده است.

بر اساس آگهی منتشر‌ شده بر روی سایت بانک دی، زمین این مجموعه به مساحت ۵۹۱ هزار مترمربع به قیمت پایه ۲۰۰ میلیارد تومان از طریق مزایده عمومی به متقاضیان واگذار می‌شود.

هر چند فروش زمین کوهستان پارک شادی از سوی مالک آن امری طبیعی است و نمی‌توان انتقادی نسبت به آن وارد دانست اما نگرانی‌ها متوجه تغییر کاربری زمین این مجموعه تفریحی پس از فروش آن است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *