جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

تکمیل مطالعات مقاوم‌سازی شبکه آب تهران

شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب: 458166
قائم مقام وزیر نیرو گفت: مطالعاتی بر روی وضعیت شبکه فعلی آب شهر تهران و بررسی آن با الگوهای لرزه خیری این کلانشهر با همکاری متخصصان ایرانی در بحث زلزله و آب و فاضلاب و متخصصان شبکه آب و لرزه خیری از کشور ژاپن انجام شده و اکنون تکمیل شده است.
به گزارش جهان، ستار محمودی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: با همکاری موسساتی از کشور ژاپن، ۴ سال بر روی وضعیت شبکه فعلی آبرسانی و توزیع آب شهر تهران و بررسی آن با الگوهای لرزه خیری این کلانشهر مطالعه شد.

وی افزود: این مطالعات با همکاری متخصصان ایرانی در بحث زلزله و متخصصان صنعت آب و فاضلاب ایران و متخصصان شبکه آب و لرزه خیری از کشور ژاپن انجام شده و اکنون تکمیل شده است.

قائم مقام وزیر نیرو تصریح کرد: مدل ها و گزارش های جالبی در طی این مطالعات بدست آمد که مبنای کار توسعه و بهسازی شبکه آب تهران شده اند.

محمودی با بیان اینکه تمامی اقدامات جدید بر روی شبکه توزیع آب و آبرسانی شهر تهران بر اساس نتایج این مطالعات انجام می گیرد، گفت: بخشی از شبکه آب شهر تهران قدیمی و فرسوده است که بیشتر نشت فیزیکی آب نیز از این بخش از شبکه رخ می دهد؛ اصلاح و نوسازی بخش های فرسوده شبکه توزیع آب تهران در دستور کار وزارت نیرو قرار گرفته اما اجرای شدن این برنامه ها نیاز به سرمایه گذاری های انبوهی دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *