شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

تولید دواثر موسیقایی باالهام از بیانات رهبری

چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب: 356664
باشگاه ترانه و موسیقی «راه» وابسته به دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی دو اثر موسیقایی «همقدم رهبر» و «بهونه» را با موضوع دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی تولید کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، «همقدم رهبر» اثر موسیقایی اولین تجربه کاری گروه هنری سفیران هنر خالده موسیقی انقلابی است که با شعری از محمد مهدی سیار و میلاد عرفان پور به آهنگسازی احمد علی راغب و صدای داود کاظمی‌نیا برای علاقه‌مندان موسیقی ارائه شده است. این ترانه پیش از این نیز توسط میثم مطیعی مداح اهل بیت اجرا شده بود.

قطعه «بهونه» از تولیدات بسیج دانشگاه کازرون نیز با شعر، آهنگ و صدای حجت شیرویس‌زاده با الهام از جمله رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «انرژی هسته‌ای بهانه کشورهای غربی برای فشار به ایران است» توسط باشگاه ترانه و موسیقی منتشر شده است.

در توضیح این دو قطعه موسیقایی آمده است: بعد از اینکه که در سال ۹۲، موسیقی انقلاب فضای جدیدی را تجربه کرد و بعد از استقبال مردمی گسترده ای که از آثار هنرمندان انقلابی صورت گرفت بسیاری از جوانانی که در زمینه موسیقی علاقه و توانمندی در خود سراغ داشتند، تصمیم به ورود به این عرصه و تولید آثار هنری گرفته‌اند.

برای شنیدن این دو قطعه موسیقیایی می‌توانید به سایت www.rahmusic.ir مراجعه کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *