جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۵

تصویر ترسناک از ورزشگاه غدیر اهواز!

شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 456663
هواداران خشمگین فولاد ناراضی از شکست استقلال، با سنگ شیشه های راهروی رختکن را شکستند.
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین؛ تصاویر رسیده از اهواز نشان می دهد که اتفاقات تلخی پس از مسابقه استقلال و فولاد رخ داده است.
هواداران ناراضی فولاد، علاوه بر شکستن تعداد زیادی از صندلی های ورزشگاه، با سنگ شیشه های راهروی رختکن دو تیم را شکستند تا چنین تصاویر ترسناکی را رقم بزنند. البته این اولین بار نیست که این شیشه ها می شکند، همین چند وقت پیش هم هواداران با شکستن شیشه، سر ناظر بازی را هم شکستند.
https://jahannews.com/vdch--nkx23nm-d.tft2.html
jahannews.com/vdch--nkx23nm-d.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هوادار فولادن اما ناراضی از شکست استقلال این یعنی چه
توی اهواز طبیعیه
وحش حشرت!
یعنی چی؟
یک هوادار دو اتشه فولاد
وقتی پرو ترین مربی لیگ برتر که هیچ بلکه دنیا روی فولاد مثل بختک چسبیده و خجالت نمی کشدو ار آنطرف یک مشت مدیران بی کیافیت و بخاطر دست از این مربی پرو برنمی دارند و با احساسات مردم خوزستان بازی می کنند باید انتظار این رفتارها باشد تا کی باید مردم خوزستان شاهد این بختک خای ورزشی ذر فوتبال خوزستان باشند نمایندگان و مسئولین خوزستان هم چشم خود را بسته اند تا براحتی آب خوردن یک مربی پرو و یک مشت نامدیر فوتبال خوزستان را نابود کنند. این مربی پرو و بی لیاقت سر سوزن از حسین آقا فرکی یاد بگیرید که تا یکی ئو مساوی اورد مردانه کنار کشید تا دل مردم را آزرده نکند انوقت این اسکوچیچ پرو علیرغم این قدر توهین و فحش و همچنان ار رو نمی رود بخدا اسم سنگ پای قزوین بد در رفته است