جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۷۹

تجاوز به دختر جوان در میدان تره‌بار

شنبه ۳ دی ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۱۱
کد مطلب: 200502
روزنامه شرق نوشت:

دو کارگر میدان میوه و تره‌بار که دختری را ربوده و مورد تعرض قرار داده بودند، در بازجویی‌ها به جرم‌شان اعتراف کردند.
دختر جوانی شامگاه چهارشنبه، ۲۳ آذر سراسیمه و مضطرب وارد کلانتری جوادیه تهران شد و به افسر نگهبان گفت توسط دو مرد مورد تعرض قرار گرفته است. این دختر ۲۹ساله که به شدت گریه می‌کرد درباره واقعه‌ای که برایش رخ داده بود، گفت: «من در شرکتی در خیابان ولیعصر کار می‌کنم و امروز بعدازظهر وقتی کارم تمام شد، به خیابان آمدم تا به خانه برگردم اما یک سارق به من حمله کرد و گوشی تلفن‌همراهم را از دستم قاپید. من هرچه دنبال آن سارق دویدم و جیغ و فریاد کردم، فایده‌ای نداشت و آن فرد فرار کرد. درحالی‌که به شدت ناراحت بودم، کنار خیابان ایستادم تا سوار تاکسی شوم. مسیرم را به یک پراید شخصی گفتم و راننده توقف کرد. یک مسافر مرد هم در صندلی جلو نشسته بود و من هم اعتماد کردم و سوار شدم. داخل ماشین به خاطر اتفاقی که برایم افتاده بود، شروع به گریه کردم. راننده وقتی این صحنه را دید، سر صحبت را باز کرد و من هم اتفاقی را که برایم رخ داده بود، شرح دادم.»
دختر ۲۹ساله ادامه داد: «همان‌طور که مشغول صحبت بودیم، راننده از مسیر اصلی خارج شد و به یک خیابان فرعی پیچید. من به این کار او اعتراض کردم اما گفت به محض اینکه مسافر دیگرش را پیاده کند، دوباره به خیابان اصلی برمی‌گردد. به این ترتیب به راهش ادامه داد و ناگهان مردی که در صندلی کنار راننده نشسته بود، به صندلی عقب پرید. او چاقویی را از جیبش درآورد و زیر گلویم گذاشت و گفت اگر صدایم دربیاید من را می‌کشد. به شدت ترسیده بودم و تمام بدنم می‌لرزید. چاره‌ای غیر از سکوت نداشتم. آن مرد سرم را زیر صندلی فروبرد و چند دقیقه بعد وقتی پراید متوقف شد، دیدم کنار یک سوله میوه‌وتره‌بار هستیم. آن دو مرد من را به زور از ماشین پیاده کردند. من خیلی التماس کردم تا کاری با من نداشته باشند و رهایم کنند ولی توجهی به حرف‌هایم نداشتند و به طرز فجیعی به من تعرض و بعد دوباره به زور سوار پراید کردند و وقتی به بلوار فرهنگ رسیدیم، مرا از ماشین بیرون انداختند. من شوکه و وحشت‌زده بودم و نمی‌دانستم چه کار کنم برای همین تصمیم گرفتم به کلانتری بیایم و شکایت کنم.»
افسر نگهبان کلانتری بعد از شنیدن حرف‌های دختر جوان پرونده‌ای را تشکیل داد و به دستور دادیار شعبه سوم دادسرای جنایی پایتخت، کارآگاهان اداره ۱۶ پلیس آگاهی موظف شدند تحقیقات‌شان را برای ردیابی و دستگیری متهمان آغاز کنند. آنها با اطلاعاتی که شاکی در اختیارشان قرار داد، صبح روز سه‌شنبه هفته پیش توانستند پراید موردنظر را شناسایی و آن را متوقف کنند.
راننده ۲۲ساله پراید که پیمان نام دارد، تحت بازجویی قرار گرفت و خودش را بی‌گناه خواند اما ادامه یافتن بازجویی‌ها سبب شد او به تعرض به دختر جوان اقرار و همدست ۲۳ساله‌اش به نام نقی را معرفی کند. به این ترتیب، نفر دوم نیز به دام افتاد. این دو متهم که کارگر میوه و تره‌بار هستند، صبح روز چهارشنبه توسط دادیار پرونده تحت بازجویی قرار گرفتند. آن دو بار دیگر همه چیز را انکار کردند اما وقتی با دختر جوان مواجه شدند، جرم‌شان را گردن گرفتند.
پیمان در اعترافاتش گفت: «آن روز وقتی کارمان در میدان تمام شد، تصمیم گرفتیم کمی با ماشین در شهر پرسه بزنیم. وقتی دختر جوانی را دیدیم که به تنهایی کنار خیابان ایستاده و منتظر تاکسی بود، او را سوار کردیم. آن دختر شروع به گریه کرد و سر صحبت باز شد همین مساله باعث شد وسوسه شویم و او را با کشاندن به محل کارمان مورد تعرض قرار بدهیم.»
https://jahannews.com/vdcgzz9xxak9zn4.rpra.html
jahannews.com/vdcgzz9xxak9zn4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Russian Federation
فوری باید اعدام شوند که حقشونه
Latvia
چقدر تلخ؟
علت اين جرائم را شناخته ايم؟ چه كرده ايم؟ ازدواج در سن مناسب كه دولت از آن حرف ميزد لازمه اش چيست؟ ريشه كني بيكاري را محقق كرد؟ تعريف كار هم كه شد هفته اي 2 ساعت!
البته به هيچ عنوان نبايد منكر عمل بسيار زشت و مجرمانه اين افراد شد و بايد هم مجازات شوند
Iran, Islamic Republic of
الحق و الانصاف جرم این افراد نباید چیزی کمتر از اعدام باشد
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنتشون كنه ، هيچ كس نميتونه حال اون دخترو بفهمه
يه بار اعدام واسه اين نامردا كمه بخدا
Canada
قوه محترم قضایه اگر تا 10 روز دیگر حق این مفسدین را کف دستشان گذاشید درس عبرت براد دیگران میشود در غیر ابن صورت خودتان را خسته نکنید.
Iran, Islamic Republic of
کار فرهنگی و کار امنیتی در حداقل،
تصاویر نامربوط هر چی دلت بخواد،
ازدواج حداقل ممکن و...
انتظار دیگه ای هم میشه داشت؟
Iran, Islamic Republic of
وای از دست این مردم ...فقط می گویند اعدام، تا کی اعدام؟ یکمی عقل داشته باشید تا کی می توانید اینگونه فکر کنید چرا بفکر پیشگیری کار و درآمد و ازدواج بموقع جوانان نیستید.چرا هممش صورت مسئله رو پاک می کنید
Iran, Islamic Republic of
ازدستگاه قضایی تقاضا دارم وخواهش میکنم حداقل حکم اعدام برای این ... انسان نما صادر و اجراء نمایند.
باید زجرکش بشن اونم در ملا عام
اعدام خالی و ساده خیلی کمه
Iran, Islamic Republic of
عجب مملکتی و چه اوضاعی که یک دختر جوون ، در عرض شاید یکی دو ساعت ، مورد دوتا جرم خلاف عفت و امنیت عمومی قرار بگیره ...
واقعا به کجا می رویم ؟؟؟
سن ازدواج به علت بيكاري بالا رفته است و از طرفي حجاب در جامعه رعايت نمي شود و باعث تحريك جنسي شده و در نهايت شيطان بر نفس انسانها غالب مي گردد زيرا نگاه كردن به نامحرم تير زهر آلودي از شيطان است .
این ... ها باید اعدام شوند تا عبرتی شود برای امثال انها
Iran, Islamic Republic of
آیا مردانگی و غیرت از این دیار رخت بربسته. چند دقیقه شهوت رانی این ارزش را دارد؟ 22 و 23 ساله در زندگی به بن بست رسیده ؟! نه هنوز آغاز زندگی است. پرسه زدن در خیابان برای یافتن طعمه ؟؟! سزای این ها اعدام است در ملا عام. در کنار همان میدان میوه و تره بار. ننگ و نفرین بر این دو جوان بی غیرت ! و تلنگری به مسئولان برای برنامه ریزی های جامع و اساسی برای جوانان.
Iran, Islamic Republic of
اعدام كمشونه
Iran, Islamic Republic of
به خدا اگر حکم سنگسار توی ملا عام که دستور صریح اسلامه برای تجاوز و زنای محصنه اجرا بشه و از ناراحتی غربی ها نترسیم این مشکلات جامعه یک هزارم هم انجام نمیشه
Iran, Islamic Republic of
اميدوارم كه لااقل اين جنايتكاران فاقد پارتي باشند تا بشود به سزاي جنايت شرم آور خويش برسند و حداقل 2 نانجیب از سطح مملكت كم شود كه باز غنيمت است.
Iran, Islamic Republic of
حتما‏ کوتاهترین‏ ‏زمان‏ ‏در ملا‏ ‏عام‏ ‏اعدام‏ ‏شوند
Iran, Islamic Republic of
تا کی ملت باید تاوان سهل انگاری برخی مسئولین را بدهند
وضعیت امنیت اخلاقی در سطح شهرها، بالاخص کلان شهرها و شهرهای شمالی کشور، افتضاح است
برخوردی فوری و قاطع را از سوی مسئولین امر طلب می نماید
Iran, Islamic Republic of
باید به بدترین شکل در ملأعام اعدام شوند نه اینکه چند سالی توی زندون جری تر بشن و دوباره وارد جامعه شوند و بدتر کنن.
Iran, Islamic Republic of
اعدام اعدام اعدام
Iran, Islamic Republic of
هر وقت به فساد 3000 میلیاردی رسیدگی کردند به این پرونده هم رسیدگی می کنند .
Iran, Islamic Republic of
به خدا کوتاهی نکنیدومجازاتشان نمایید تاعبرتی شودبرای فاسدان جامعه
Iran, Islamic Republic of
این یک فاجعه برای جامعه است!!!!.
اگر قوه قضائیه مقتدرانه با این موضوعات رفتارکند هیچگاه ما شاهد این گونه ناهنجاری های اجتماعی نخواهیم بود .
بحث اساسی این است که این فجایع گواهی این موضوع میباشد که قوه قضائیه با اینگونه معضلات برخورد فوری و جدی و بازدارنده نداشته و اگر هم داشته نسخه آن کاربردی ندارد و باز دارنده نبوده است و باید مسئولین امر تدبیر جدی بیندیشند.!!!!!
همه میدانند که بر قراری امنیت یک جامعه از اولویت های یک جامعه است که مردم بتوانند با آرامش خاطر در جامعه زندگی کنند. و از طرفی کار قوه قضائیه هم تنها حل و فصل دعواهای مردم ی جامعه نیست بلکه برقراری امنیت یک جامعه به قوانین و اجرای آن نیز مربوط می شود که از وظایف اصلی و جدی قوه قضائیه است.
بنابراین در این مرحله مردم انتظار و درخواست فوری دارند که قوه قضائیه فورا حکم اعدام متجاوزین به نوامیس مردم را در میدان شهر و با اطلاع رسانی همگانی هر چه سریعتر صادر نمایند. این کار تنها کار کوچکی است که قوه قضائیه باید بدون فوت وقت انجام دهد. تا در جامعه اسلامی شاهد اینگونه فجایع و نا امنی نباشیم .
از طرفی مردم انتظار دارند نیروی انتظامی گشت های خود را در سطح جامعه افزایش دهد تا امنیت نوامیس مردم در جامعه تضمین گردد. زیرا حفظ جان و ناموس و مال مردم از وظایف اصلی نیروی انتظامی است .
Iran, Islamic Republic of
مشکل اصلی این افراد شغل نیست چرا که آنها مشغول بکار بودند مشکل اصلی ترویج فساد و بی تفاوتی عده زیادی به حفظ اصول و ارزشهای دینی و اخلاقی و فراموش شدن حریم های انسانی و اخلاقی است این دو جوان کار می کنند و وسیله نقلیه هم که دارند و اگه تحقیق کنند معلوم می شود که به احتمال زیادی وضع مالی آنها طوری نیست که نتوانند ازدواج کرده و زندگی را اداره کنند آنچه فراموش شده است رعایت حریم های شرعی است که مانع بروز چنین اتفاقاتی می شود آنهائی که فقط ادعای انجام کار فرهنگی می کنند و بهترین فرصتها را در سالهای اخیر برای مبارزه با بی بندباری و بر چیدن مظاهر فساد از دست دادند باید پاسخگوی این حوادث باشند. از ماست که بر ماست. هر اندازه از ارزشهای دینی و اخلاق اسلامی فاصله بگیریم گرفتار چنین مشکلات وحشتناکی خواهیم بود تا دیر نشده باید همتی کرد باید از خواب خوش خیالی ها بیدار شده و در کنار فراهم نمودن زمینه های اشتغال و ازدواج، برای اعتلای فرهنگ دینی و اخلاقی مردم نیز به جد فکری کرد غرایز نفسانی باسواد و بی سواد نمی شناسد متأهل یا مجرد، فقیر یا غنی نمی شناسد اگر تقویت ایمانی و اخلاقی صورت نگیرد و اگر کنترل های درونی و بیرونی تقویت نشود اگر بسترهای فساد و بی بندباری برچیده نشود این وضع ادامه خواهد داشت. وسوسه های شیطانی از بین نمی روند مگر با تقویت ایمان درونی و کاهش بسترهای گناه انگیز. نه دشمن خوابیده است و نه شیطان؛ دشمن و شیطان درونی نیز همین طور، پس باید همه جانبه و با نگاه جامع به این امر نگریست و از تمام ظرفیتها برای از بین بردن و یا حداقل کاهش فساد اقدام کرد مطمئن باشید که فسادهای مالی، اداری و هر نوع فساد و گناه دیگری نیز به علت ضعف دین و اخلاق و ارزشهای ایمانی و انسانی از یک طرف و فراهم بودن زمینه های فسادانگیز از سوی دیگر و نبودن موانع جدی در مقابل زمینه های فساد انگیز می باشد نگاه تک بعدی جوابگو نیست پس باید همه داشته ها و ظرفیتهای خود را در این زمینه بسیج نمود. مسئولین باید بدانند که هیچ کسی مصون از این اتفاقات نیست و ممکن است روزی دامنگیر ما نیز بشود پس خوابیدن یا خود را به خواب زدن جز خسران دنیا و آخرت و پشیمانی نخواهد داشت.
Iran, Islamic Republic of
مامردم ازدستگاه قضایی میخواهیم شدیدا وقاطع رسیدگی نماید
اینها نماد مفسد فی الارضند
اشدمجازات حقشونه مگه اینطور نیست که درعربستان یا اکثرکشورهای عربی با اینطور کارها به جدیت وبدون معطلی درکمترین زمان حکم اعدام صادر میشه! یابا یه دزد که حتی جرمش دزدی یک تیکه نان اگه باشه دستش روقطع میکنند!!! چرا ما که یک جامعه اسلامی هستیم و مثلا الگوی همه جوامع به راحتی از کناراین مسائل میگذریم؟!!!!ازمسئولین خواهشمندم دربرابر این مسائل کوتاه نیان.
Iran, Islamic Republic of
این فراتر از یک فاجعه برای جامعه است!!!!.
وقتي جلوي قطره ها گرفته نشود سيلي مي شود كه نتيجه اش اين هست وقتي از نگاه به نامحرم شروع مي شود با ان وضعيت حجاب در جامعه وقتي عكس وفيلم هاي مستهجن در بلوتوث و ماهواره و سي دي تماشا مي شود شركت در پارتي هاي انچناني مگر نتيجه اي غير اين مي شود يارابطه نا مشروع يا اين كار
يك ساعت لذت و يك عمر پشيماني
اعدام اعدام اعدام
فقط اعدام بايد شوند اين متجاوزين
Iran, Islamic Republic of
اگر نیروی انتظامی به جای زیاد پرداختن به مسایل حاشیه ای همانند مبارزه با بد حجابی و ماهواره و...(.که به هیچ عنوان در آن موفق نبوده) به وظیفه اصلی خود که حفظ امنیت جان ،مال ونوامیس مردم است بپردازد ما هیچ وقت شاهد چنین وقایع ای نخواهیم بود...
Iran, Islamic Republic of
اين عمل نه نتيجه ي اقتصاد است نه سياست و نه دين اين عمل فقط ريشه اش در فقر فرهنگي است
اعدام اعدام اعدام. ریشه اینها فقط در خلا ایمان است و نه در فقر. زندگی علما را ببینید که با چه مشقتی تحصیل میکردند و با چه دشواری سنت نیکوی ازدواج را بجا میآوردند. اما خدای متعال همواره مومنین را در پرهیز از گناه یاری می نماید. پس کسی که در طول حیات دنیایی بر خود مسلط نیست همان بهتر که نباشد.
Iran, Islamic Republic of
والله نامردیه اگه این انگلها و لکه های ننگ وفساد زنده بمونن و زود اعدام نشن !
United States
انگار برخی دوستان با واژه ای به نام انصاف و یا وجدان به کل بیگانه هستن. این همه متجاوز به ناموسو جان مردم که قوه قضاییه با شدت باهاشون برخورد می کنه ولی خوب بازم یه عده وحشی و گرگ صفت درس عبرت نمی گیرن. چرا یه جوری حرف می زنین که انگار قوه قضاییه نشستهو این اراذل رو تماشا می کنه؟!!! کم نبودن کسانیکه اینطوری امنیت جامعه رو بهم ریختن و قوه قضاییه در کمترین زمان ممکن باهاشون شدیدترین برخوردو کرده پس به جای تخطئه این قوه زحمت کش از قاضی ها حمایت کنید تا اونایی که ادای حقوق بشر رو در میارن و سوسولی میخوان جامعه رو اداره کنن و با اعدام اینها مخالفت می کنن نتونن خللی در اراده این قوه پدید بیارن.
Iran, Islamic Republic of
اعصاب ما با خواندن این جور خبرها داغون میشه اما دریغ از مسئولین...
همان هایی که این روزها به فکر انتخابات مجلس هستند ...
متاسفم.
Iran, Islamic Republic of
باید توی همون سوله دارشون بزنن تا کسی دیگه جرات این کارا رو نداشته باشه
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز!
1. اینها مطالبه مردم از دستگاه قضا است نه تخطئه قضات.
2.اونایی که به قول شما ادای حقوق بشر رو در میارن و سوسولی میخوان جامعه رو اداره کنن و با اعدام اینها مخالفت می کنن و ... از قوانین اسلام چیزی نمیدونن و در مقامی نیستن که بتوانند خللی در اراده این قوه پدید بیارن.
Iran, Islamic Republic of
متجاوزان انچنان احساس امنيت داشته اند كه لازم نديدند بجاهاي متروكه و بيابان ببرند
خانم ... و کارگردان ها و بازیگرانی که در فرهنگ برهنگی و عشوه گری و بی مرز شدن فضای خانه و بیرون خانه نقش بسزایی دارند و هر روز دامن میزنند و تبلیغ میکنند و پول و وقت در این راه هزینه میکنند نیز باید اعدام شوند.
Iran, Islamic Republic of
توجه توجه
در اموری اینچنین قوه قضائیه زود عمل می کنه، یه جلسه مطبوعاتی هم می گیرین و آقای لاریجانی می یاد می گه ما فلان می کنیم و بهمان می کنیم و غیره
اگر روزی شنیدید که قوه قضائیه کله گنده های فساد رو مجازات می کنه اون روز جای تعجب داره
Russian Federation
توی همون مکان جلوی دید مردم باید مجازات شوند .
Iran, Islamic Republic of
در برنامه شوک که ویژه دزدی مسلحانه بود آقای پلیس می فرمودند که مجرمی بعد از شرکت در 2 سرقت مسلحانه بعد از چند سال زندان آزاد شده!! آخه مگه سرقت مسلحانه مصداق محاربه نبود؟ وقتی که به جای اعدام می فرستن هواخوری این اراذل رو ، نادم که هیچ ریکاوری میشن برای کارهای بعدی، حالا بیخیال بی بی سی و رسانه های اونوری و جیغ های بنفش حقوق بشریشون همین قانون خودمون رو که منبعث از احکام مترقی اسلام عزیز هستش رو درست عمل کنیم همه چیز درست میشه.
Iran, Islamic Republic of
بخاطر این همه بی رحمی و شقاوت بایستی به عموم مردم تسلیت گفته شود!!!!!
مردم همه و همه امنیت میخواهند!!! چه معنی دارد که کسانی فارغ بال در جامعه فاجعه آفرینی میکنند!!!
اعدام کردن این جانیان فقط بخش کوچکی از واکنش قوه قضائیه است و باید فورا" اقدام شود.
در ضمن ناگفته نماند قوه قضائیه بایستی طوری عمل نماید و قوانین را طوری به اجرا بگذارد که نه تنها هیچ یک از خلافکاران جرات نزدیک شدن به خلاف را نکنند بلکه هیچ فردی به فکر خلاف ناموسی هم نیافتد. بطوری که یک خانم و یا دختر براحتی بتواند حتی در نیمه شب هم در کوچه و خیابان های شهر تردد نماید و از هیچ فردی اسیبی نبیند. در واقع این میزان و سنجش برقراری امنیت در جامعه توسط قوه قضائیه خواهد بود و میتوان امنیت جامعه را با آن اندازه گیری نمود.

از طرفی موضوع حجاب و عفاف باید از طرف جامعه و همه مردم چه مرد و چه زن جدی گرفته شود تا بخشی از این ناهنجاری های کنونی را از بین ببریم . و باید هرچه زودتر همه موارد را برای مبارزه با این پدیده زشت و شوم در نظر گرفته شود و اجرا نمود.
Iran, Islamic Republic of
من از همه ی این نظرات به شدت تعجب کردم اینا که آخرش اعدام مشن اما یه چیزی که هیچ کس به اون توجه نکرد این بود که چرا دختران جوان ما انقدر ساده هستند که به راحتی آب خوردن توی یه ماشین شخصی با دو تا مرد نامحرم میشینند من یه دختر 20 ساله هستم که منو بکشند سوار ماشین شخصی نمیشم حتی اگر در بدترین حالت ممکن باشم به جای این حرفا دختر خانما صبح که از خونه بیرون میان یه آیت الکرسی بخونند از خدا بخوان همه ی بلا ها و خطر ها رو ازشون دور کنه به خدای واحد که هیچ اتفاقی براشون نمی افته
Iran, Islamic Republic of
باید کار فرهنگی کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
سلام
من هرچه نظرات را خواندم همه وهمه فقط به فکر تنبیه و مجازات یا مسئولین و یا مرتکبین این عمل فجیع هستند
اما افسوس و صد افسوس کسی فکر دل و موقعیت اون خانم بیچاره و نگون بخت نیست
به نظرم ضمن اینکه تمام مسببین باید به شدید ترین طرق مجازات شوند باید نظام نیز به خاطر این سهل انگاری مسئولین به این شخص دیه در حد و اندازه ای پرداخت نماید تا این دختر جوان بتواند منبع زندگی بر باد رفته خود را بلکه سامان دهد و روی پای خودش بایستد
حداقل باید مبلغی بین 100تا500میلیون تومان به این دختر پرداخت شود
Iran, Islamic Republic of
اگر ازغم شنیدن این خبر مرد مسلمانی از غصه دق کند و بمیرد رواست (امیرالمومنین علی (ع))
این چه مصیبتی است که قوانین کشور اسلامی ما بازدارندگی لازم را ندارند و هر حیوان صفتی جرات انجام چنین کار رذیلانه ای را به خود میدهد. ما باید با وضع قوانین مترقی و در عین حال محکم و خدشه ناپذیر ریشه فساد را در کشور بخشکانیم.
ما این کشور را از عنایات خداوند متعال ، توجهات ولی عصر (عج) ، رشادت های شهیدان و جانبازانمان و منویات رهبر عزیزمان داریم ، پس باید در جهت رفع اینگونه فجایع که موجب ناامنی و باعث بدبینی بعضی افراد نیزمیشود بکوشیم .
حتماً باید این بلاها سر خانواده های مقامات بیاید تا به خودشان بیان؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
وای وای وای برما
نمی دانم آیا جایز است شرعا یک فحشایی که در گوشه ای شده است این گونه انتشار دهید من فکر می کنم در جامعه اسلامی قوانین مطبوعات به گونه ای با قوانین اسلامی بومی شود تا این گونه فضای فکری و فرهنگی جامعه با پخش این موارد آلوده و امنیت ذهنی افراد آلوده نشود ممکن است بگویید مطبوعات همان نظارت عمومی و اجتماعی است بله شما می توانید این گونه پیام ها را به مسئولین امر گزارش دهید و اگر برای هشدار مردم است بدون ذکر حادثه هشدار خود را بدهید
Iran, Islamic Republic of
وای بر این امنیت اخلاقی. درضمن باید دید که این خانم چه نوع حجابی داشته.
اگه احکام شرعی تو مملکت اجرا بشه هیچ موقع شاهد این فجایع نخواهیم بود. همش به خاطر رضایت سازمان حقوق بشره که شل میگیرن
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه مسئولین فقط و فقط این بدبختی هارا می شنوند و یا می خوانند اما دریغ از یک حرکت بسیار ساده .
Iran, Islamic Republic of
اين خانوماي محترمه اگر بيشتر مواظب خودشون باشن و از اين سهل انگاريهاي بچه گانه نكنن كمتر براشون خطر پيش مياد !!! بدحجابي، بي حيايي، عدم رعايت حريم زن و مرد نامحرم همه و همه تحريك كننده يه عده حيوون صفته كه كاري به انسانيت و شرافت و ناموس ندارن و فقط و فقط به لحظه خودشون فكر ميكنن ... طبق آيه شريفه قرآن هم يكي از اهداف وجوب حجاب در جامعه اينه كه از آزار و اذيت زنان توسط حيوان صفتان پيشگيري ميكنه. البته باید از درباره این خانم تحقیق بشه حرف من کلی بود
Iran, Islamic Republic of
"وای بر این امنیت اخلاقی. درضمن باید دید که این خانم چه نوع حجابی داشته"
واقعا كه برات متأسفم كه همچين نظري ميدي. براي آدماي خبيث النفس هيچ فرقي بين چادري و مانتويي و ... نيست. مطمئن باش كه هر زني با هر حجابي رو اگه تنها گير بيارن همين بلا رو سرش ميارن
وحشتناکه. مسلمان مشنود کافر مبیناد
روزگاری مردم نوامیس مردم را ناموس خود می دانستند .باور کردنی نیست این جامعه این قدر سقوط کرده است .از خدا می خواهیم فرجی در باب این بی اخلاقی ها بکند .خدا به ما جوانان ودختران مظلوم قربانی رحم کند.این افراد را باید در ملا عام نقره داغ کرد تا کمتر از این وسوسه های شیطانی به ذهن نامردان خطور کند
Russian Federation
همه مردهايي كه پاي فيلمهاي مستهجن ماهواره مي نشينند در معرض اين وسوسه ها هستند پس ما چند تا مرد را اعدام كنيم ؟ يكباره بگوييم تناسب جنس مرد و زن را در ايران از بين ببريم . مردها و زن ها به هوش باشند ديدن تصاوير غير اخلاقي به اين جهت حرام است كه نتيجه اش همين مي شود : شهوت وحشيانه ! حالا هي دولت، نامردها را اعدام كند اين كه راهش نيست. همان اسلامي كه گفته اعدام كنيد همان اسلام هم گفته چشمهايتان را به ديدن ناپاكي عادت ندهيد .ما ماهواره نداريم . شما چطور ؟
Iran, Islamic Republic of
در شهريور ماه امسال خانم اينجانب وارد سرويس بهداشتي ميدان تره بار آزادگان واقع در خيابان تكاوران تهران مي شودو بعد از چند لحظه متوجه مي شود كه مردي واردشده و درب را از داخل قفل كرده و انتظار او را مي كشد كه البته با شنيدن صداي صحبت كردن از بيرون مرد پا به فرار مي گذارد اين مطلب را من به مسئول ميدان گفتم و آنها گفتند كه كاري از دست آنها بر نمي آيد و به همين راحتي از كنار موضوع به اين مهمي گذشتند جا دارد كه شهرداري بيشتر مراقبت كند
وقتی در زمان عثمان حضرت امیر حکم حد ولید بن عقبه را اجرا کرد فرمودند بگذارید مردم جلادم بخوانند من حد خدا را اجرا کردم.
این همه اسید پاشی و تجاوز نتیجه ی عدم اجرای محکم احکام اسلام در همه سطوح چه جامعه چه سیاست هست.
اینقدر نشستن پای ماهواره یا فلان سایت اینترنتی که نتیجش شد این!!
خانواده رو در کشورهای خودشون از هم پاشیدند دارند این بلا رو سر ما هم میارن
خدانگذره از اونایی که اینطور آزادی رو طلب میکنند
کاش اسمشونو دیگه مسلمون نمیذاشتن خدا به عاقبت همه رحم کنه
Iran, Islamic Republic of
این دست مردان فاسد و خائن و کثیف فاسد را باید هر چه سریعتر اعدام کرد تا درس عبرتی برای دیگر مردان فاسد و تباهکار شود.
United States
وای بر مسؤولان
وای بر ما مسلمانان
باید به زودی زود در ملا عام اعدام شوند
وقتی به آیاتی مانند ان فی القصاص حیاة یا اولی الالباب بی توجهی می کنیم نتیجه اش این می شود
نفرین بر این جوانان شهوت پرست. باز هم عده ای روشنفکر نما می گویند بدنبال ریشه ها باشید! آخر یک جوان نباید ذره ای انسانیت و غیرت داشته باشد؟ با خواهر خودش همین کار را بکنند چه می کند؟
تنها راه حیات و زنده ماندن این جامعه اجرای حدود الهی است.
گناهش گردن مسئولین محترم چونکه ازدواج وضعیتش این طور شده....
Iran, Islamic Republic of
چرا به ماها که چادری ایم کاری ندارن؟
نمیگم امکانش نیست،چرا!
خطر همیشه هست اما بیشتر مشکل برمیگرده به خود طرف.
مادر و پدر من هزاران بار بهم گفتن که سوار شخصی نشو.حتی اگه تاکسی یا اتوبوس هم نبود وایسا تا خودمون بیایم دنبالت.خب اون خانم نباید فقط صرف این که یک نفر دیگر هم سوار بود و به گمان اینکه ایشون مسافر هستند،اعتماد میکرد و سوار میشد.وتازه بدتر از اون اینکه گریه هم میکردند.مگه همه ی مردا دلشون پاکه؟؟؟؟اصلا نه فقط مردا،آدما!!!!
نباید به همین سادگی اعتماد کرد.
بله!اون دو نفر باید به سزای اعمالشون برسند اما بحث اصلی اینه که اگر ما از اول به هرکسی اعتماد بی جا نکنیم این مشکلات به وجود نمیاد که صد البته نقش خانواده در تربیت و گوشزد کردن اینگونه مسائل بسیار اساسی است که متاسفانه مورد غفلت قرار گرفته.
جامعه ای مثل تهران که توش حجاب و عفاف هیچ نقشی نداره باید منتظر این پیامد ها باشه ...
در همان ميدان تره بار بايد اعدام شوند
اگرمولایم علی بود میگفت (مسلمان بمیرد ازاین درد جایز است) به خدااگرقانون محکم پیاده بشه کمتربااین جور حوادث تلخ روبرو میشیم.
Iran, Islamic Republic of
من نمی دونم این خانومی که می گه ما چادری هستیم کسی به ما کاری نداره از کجا فهمیده این دختر بیچاره چادری نبوده!!!! بعدش خانم محترم چرا صورت مساله رو عوض می کنی تازه این بیچاره مجرمم شد چون چادر نداشته !!! حالا کی گفته با چادری ها کاری ندارن وضع خراب تر از این حرفاست
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ آخرش عکس حرفهات ثابت شد
Iran, Islamic Republic of
براي جلوگيري از چنين اعمالي بايد چند نفر با مجازات سنگين قبل از مرگ مانند قطع عضو دست وپا و امثالهم وسپس اعدام از طريق خفگي ويا اعدام با فجيع ترين وضع ،انجام پذيرد.
مسئول اصلي قوه قضائيه و دولت ومجلس هستند.
Iran, Islamic Republic of
آيا در کشورهاي عربي مانند عربستان نيز چنين اتفاقاتي رخ ميدهد؟ آيا اين کشورها ماهواره نمي بينند؟ چرا هر معلولي را به هر علتي که خودمان دوست داريم آن علت باشد ربط ميدهيم! موضوع بسيار عميقتر از اين حرفهاست! در حال حاضر با توجه به کمبود زيرساختهاي مناسب اجتماعي جهت پيشگيري از اين مشکلات مجازاتهاي سخت ( حالا نه الزاما اعدام) پاسخگوست و خانواده ها نيز بايد بدون تعارف به فرزندان آموزش دهند!
Latvia
به اعتقاد من کسانی که حرف از برخورد قاطعتر و اعدام و.. میزنن در اشتباهند.
متاسفانه عقده های جنسی در جامعه فوران کرده و جامعه اسلامی نمیتونه پاسخگو باشه.
همه اقایونی که اینجا به زیبایی داد سخن دادن از خلوت خودشون بپرسند.
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز همه نظرات شما رو خوندم و اینکه همه خواهان اجرای عدالتیم شکی نیست من هم یک دختر جوانم که دوست دارم در جامعه راحت قدم بردارم بی ترس و نگرانی و فکر میکنم این مشکلات از ریشه جامعه ما خرابه و اون چیزی نیست جز کمبود انسانیت
ای کاش از ابتدا همراه دین انسانیت هم اموزش میداد جامعه وصد البته اول خانواده ها
من هم چادری هستم اما اعتقاد دارم که آزادی برای همه باید باشه ما انسانیم و باید خوب و بد رو خودمون یاد بگیریم نه به زور یادمون بدن
جامعه ما نیاز به الگو ساز نمونه داره کسی که سواد هم دینی هم فرهنگی اجتماعی داشته باشه حالا اگه نداره خوب تعلیم بدن این یه مشکله باید دنبال راه حل باشیم
این جامعه مال ما جوانهاست بیاید اگه راهی داریم بگیم خدا رو چه دیدین شاید به گوش مسئولش رسید انشاالله
United States
در جامعه ای که تقوا نباشه همینه. هم انسانیت در جامعه هست و هم آزادی جنسی و هم توانایی ازدواج منتها شما هر چقدر هم جامعه رودرست کنید بازم آدمها هرزه و وقیح از بین نمی رن
اون خانوم چادری که میگه کسی کاری به من نداره، حتما اونقدر ظاهرش بیخود هست که کسی رغبت نمیکنه بره طرفش. از کجا می دونی اون دختر طفلکی کسی رو داشته که اون لحظه بتونه بیاد دنبالش. خصوصا که موبایلش هم دزدیده بودن و با کسی در تماس نبوده
Iran, Islamic Republic of
هممون باید از خودمون شروع کنیم. هرکسی خودش می دونه چکاره اس! شما آقای محترم وقتی کنار دوستاتی چی بینتون میگذره؟چی یگید؟اگه هممون اینقد وجدان داشتیم که تو خلوتامونم فکرمون و جسممون رو کنترل کنیم اون موقع میشه به این تجاوز اعتراض کرد.این آدما رو باید به فجیع ترین شکل مجازات کرد چون آدمای دیگه ای که این کاره اند فقط زبون مرگ و مجازات و کتک رو میفهمند.کسی که این کاره اس منطق و دلیل نمی فهمه وگرنه التماس اون خانوم و فکر ویرون شدن زندگی یه آدم خودش می تونس جلوشونو بگیره.کاش یه روزی فکر هممون پاک میشدو دنیا مدینه ی فاضله!