دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 3 Jun 2024
 
۰
۱۰

وحدت تاکتيکي موسوي و کروبي بر عليه خاتمي

چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۵۲
کد مطلب: 110007
کروبي و موسوي با انتقاد از عملکرد خاتمي در قبال جنبش سبز براي ايجاد التهابات سياسي به وحدت رسيدند! موسوي که پس از گذشت35 روز از عيد نوروز روز دوشنبه به ديدار نوروزي کروبي رفته بود براي سالگرد بيان دروغ بزرگ خود به مشورت و رايزني با کروبي پرداخت.
اخبار رسيده از اين جلسه حاکي است اين دو کانديداي شکست خورده در اين نشست توافق کرده اند براي روز22 خرداد تجمعي راه اندازي کنند تا مجددا دروغ بزرگ سال گذشته درباره تقلب در انتخابات را تکرار کنند.
به گزارش رسالت اخبار نقل شده از اين جلسه توسط نزديکان کروبي حاکي است اين دو نفر از سياست هاي دو گانه خاتمي به شدت گله مند بوده و قرار گذاشته اند در هيچ برنامه اي که با مديريت خاتمي طراحي مي شود، شرکت نداشته باشند. موسوي در اين جلسه از اينکه خاتمي تاکنون حاضر نشده نامي از جنبش سبز ببرد به طور جدي ابراز نارضايتي کرده و کروبي هم خاتمي را به سازشکاري و تلاش براي رسيدن به قدرت از هر طريق متهم کرده است. گفتني است موسوي و کروبي اخيرا دعوت خاتمي براي حضور در مجمع روحانيون را رد کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ما اگر رفتيم راي داديم به آقاي موسوي به خاطر آقاي خاتمي بود و نه هيچ دليل ديگه اي پس بهتر آقاي موسوي دچار توهم نشه!!!
Latvia
نامه نگاريهاي خاتمي او را از چشم ملت انداخت.
Latvia
آقاي كروبي كه آراي او كمتر از تعداد آراي باطله بود و آقاي موسوي كه 13 ميليون راي او با پشتوانه حمايتي آقايان هاشمي و خاتمي بود چگونه به خود اجازه مي دهند اينگونه با آقاي خاتمي كه در دو دوره متوالي با راي بيش از 20 ميليوني مردم در سالهاي 76 و 80 رييس جمهور محبوب اين ملت شدند بتازند؟! آقايان كروبي و موسوي بدون تاييد و حمايت آقاي خاتمي همين الان هم عددي نيستند. فقط كافي است آقاي خاتمي از آنان حمايت نكنند تا متوجه اين موضوع شوند.
Iran, Islamic Republic of
خيلي دلتون ميخواد در جبهه مخالف تفرقه بيندازيد نه؟
اين شايعه هاي گاه گاه و دروغ هاي چند وقت يكبارتان ديگر نخ نما شده.
Iran, Islamic Republic of
خيلي دلتون ميخواد در جبهه مخالف تفرقه بيندازيد نه؟

کدوم جبهه دوست عزیز از چی حرف میزنی ؟ حالت خوبه ؟ تب نداری ؟ از کی تا حالا به 4 تا سیساست مدار ورشکته یک مشت منافق فراری میگن جبهه ؟!!
زیاد هم نخ نما نشده. بعد یک سال موسوی و کروبی دونبال چه هدفی هستند چی بدست آوردن ؟ تحریم آبرو ریزی،کشته و زندانی شدن عده ای، فرار سرمایه از کشور

خاتم خوب می دونه اونا چه گندی زدن ولی نم خواد با طناب اونا به چاه بیوفته
China
بابا جهان بی خیال، نگو که باورمون شد کلی، یعنی تو راست هم میگی؟
Iran, Islamic Republic of
همشون سر و ته يك كرباسند.همانطور كه اشاره كرديداين كارها هم بيشتر تاكتيكي است
Iran, Islamic Republic of
این مسایل برای اینه که خاتمی را واکسینه کنند تا برای انتخابان بعدی اماده کنند
ببینید با وجود شیخ ساده لوح و مهندس متوهم نیاز به تفرقه اندازی نیست،همین که این دو شاهکار در یک مجموعه جمعند خود یک تفرقه و تناقض است...