جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۱

ضربه به اسلام با توزیع شکلات"تلخ وشیرین"

يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب: 129601
نيروهاي نظامي آمريکايي مستقر در پايگاه شمسي استان خاران ايالت بلوچستان پاکستان به منظور تبليغ دين مسيحيت اقدام به توزيع رايگان نوعي شکلات با دو مزه متفاوت ( تلخ و شيرين ) در ميان کودکان مي نمايند.
مخالفان جمهوری اسلامی و تشیع برای ضربه زدن به ایران هرروز متوسل به شگردهای مختلفی می گردند

به گزرش بولتن :نيروهاي نظامي آمريکايي مستقر در پايگاه شمسي استان خاران ايالت بلوچستان پاکستان به منظور تبليغ دين مسيحيت اقدام به توزيع رايگان نوعي شکلات با دو مزه متفاوت ( تلخ و شيرين ) در ميان کودکان مي نمايند.

با توجه به اينکه شکلات های مذکور در دو نوع تلخ و شيرين تهيه شده و کودکان نيز به طور طبيعي از شکلات شيرين استفاده بيشتري مي نمايند بر روي لفافه شکلات هاي تلخ عبارت « محمد رسول ا...ـ اسلام » درج شده است که اين اقدام آنها کاملاً حساب شده و با اهداف خاص صورت مي گيرد.

قرار است مقادير زيادي از اين نوع شکلات ها از طريق مرز پاکستان وارد کشور گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چه ............. هستند که می خواهند با این جور اقدامات به اسلام ضربه بزنند. آنها می خواهند مسلمانان را از اسلام دور کنند. غافل از اینکه در دل خود کشورهای غربی هر روز افراد بیشتری از خودشان، به اسلام مشرف می شوند.