جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴
۲۴

«حصر، حجاب، فیلترینگ» استراتژی جدید فتنه‌گران/ ماموریت اتاق فکر "استراسبورگ" چیست؟

دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب: 392906
اين اتاق فكر، اتاق فكر «استراسبورگ» نام گرفته است افرادي چون حمزه غالبي، داريوش امير ارجمند و.. در آن عضويت دارند و عمليات اجرايي آن، توسط «غالبي» انجام مي شود و توليدات اوليه آن در سايت هاي «سحام» و «جرس» و رابطين در شبكه هاي اجتماعي «گوگل پلاس» و «فيس بوك» منعكس مي شود.
«حصر، حجاب، فیلترینگ» استراتژی جدید فتنه‌گران/ ماموریت اتاق فکر "استراسبورگ" چیست؟
به گزارش جهان، اتاق فكر فراريان ستاد ميرحسين موسوي با همراهي سازمان منافقين و راهبري هاي سرويس هاي اطلاعاتي غربي براي تمركز بر موضوعات اجتماعي چندي است مشغول نقش آفريني در عرصه عمومي است.

اين اتاق فكر، اتاق فكر «استراسبورگ» نام گرفته است افرادي چون حمزه غالبي، داريوش امير ارجمند و.. در آن عضويت دارند و عمليات اجرايي آن، توسط «غالبي» انجام مي شود و توليدات اوليه آن در سايت هاي «سحام» و «جرس» و رابطين در شبكه هاي اجتماعي «گوگل پلاس» و «فيس بوك» منعكس مي شود.

بر اساس آخرين برنامه ريزي اتاق فكر «استراسبورگ»، اين اتاق سه كار اصلي را بر عهده دارد:

اول- از لحاظ استراتژيك و خط مشي، سه موضوع، تااطلاع ثانوي در اولويت اين اتاق قرار دارد:
الف) حصر
ب) حجاب
ج)فیلترینگ

دوم- تقويم اتاق فكر «استراسبورگ»، لزوما با تقويم مردم ساكن در جغرافياي ايران مطابقت ندارد و مناسبت هاي ديگري مثل ۸ مارس(روز جهاني)، ولنتاين، ۲۵ خرداد، ۲۵ بهمن و يا روز كشته شدن ندا آقا سلطان در آن درج شده است كه اين اتاق بر روي اين رويدادها فعاليت گسترده رسانه اي خواهد داشت و به برجسته گي بيشتر آن مي پردازد.


سوم- از دو كار ويژه اول مهمتر، اين است كه مديريت لحظات و وقايع انجام گيرد و با «تامين مالي خوبي كه وعده داده شده»؛ رصد آن لاين قدرتمندي از حوادث داخلي ايران انجام مي گيرد و تمام تحولات بررسي مي شود و آنچه مسوولين جمهوري اسلامي نمي بينند توسط اين اتاق، ديده خواهد شد.

اين حوادث بر اساس الگوي طراحي شده «تبديل تحولات به بحران» مورد پخت و پز رسانه اي قرار گرفته و در اختيار رسانه هاي مرتبط و افراد مرتبط در شبكه هاي اجتماعي گذاشته مي شود.

بسياري از اخباری که برای دولتمردان جمهوری اسلامی اهمیت ندارد در سیستم رصدی اتاق فكر «استراسبورگ»، پیگیری می شود. به عنوان نمونه، «اعدام یک زن در یک شهرستان دور افتاده» و یا موضوع «اسیدپاشی» و... در الگوریتم طراحي شده قرار مي گيرد و بحران اجتماعي و سياسي توليد مي شود.

استراسبورگ(Strasbourg) از شهرهای فرانسه است. این شهر هفتمین شهر بزرگ فرانسه و مرکز ناحیه آلزاس می‌باشد. موقعیت ویژه جغرافیایی این شهر در حد فاصل ارتباطات بین المللی با قدمتی اروپایی، مشرف به رودخانه رن، به این شهر اهمیت بی بدیل می‌بخشد. با توجه به تمامی این خصوصیات، شهر استراسبورگ به عنوان مرکز قانون‌گذاری اروپا برگزیده شده‌است. از جمله این مراکز می‌توان پارلمان اروپا، مرکز مشاورت اروپایی و مرکز دادگاه حقوق بشر اروپا را نام برد.

شهر استراسبورگ فرانسه یکی از محمل های اصلی منافقین در اروپاست و از همه مهمتر این که دستگاه اطلاعاتی منافقین در این شهر مستقر است و امکانات اطلاعاتی آنها آنجا متمرکز است.

رئیس دستگاه اطلاعاتی منافقین، مسعود امیرارجمند برادر اردشير امير ارجمند است.(برخي وي را با اسم منصور مي شناسند)


اردشير امير ارجمند از اعضاي اصلي ستاد مير حسين موسوي بود كه بعد از اتفاقات سال ۸۸ از كشور گريخت.

مادر وی افسر محرم زاده هوادار منافقین بوده که فوت کرده است اما برادر بزرگ اردشیر از منافقین فعال در بخش اطلاعات شهر استراسبورگ فرانسه است.

برادر بزرگ اميرارجمند قبل از انقلاب نیز توده ای بوده و منزل وی در زمان فاز نظامی منافقین در اوایل پیروزی انقلاب محل اختفای تعدادی از سران منافقین بوده است.

همچنین هنگامی که اردشیر امیر ارجمند پس از اینکه در جریان انتخابات سال ۱۳۸۸ دستگیر و سپس آزاد می شود، برادرش منصور سعی داشته به کمک منافقین فرزندان و همسر اردشیر را از ایران خارج کند.

خواهر بزرگ اردشیر امیر ارجمند" نازی امیر ارجمند" کارمند حزب رستاخیز و لیلی امیر ارجمند از بستگان نزدیک وی منشی فرح پهلوی بوده است.

امیر ارجمند از دهه ۶۰ با جریان نفاق ارتباط برقرار کرده بود و پس از فتنه ۸۸ مشخص شد كه بیانیه‌هاي گروه جنبش سبز را وی تدوین و موسوی آنها را امضا می‌کرد.

اردشير اميرارجمند در راستاي پروژه ضدانقلابي هديه ۶۰ وظيفه اخذ امكانات و پشتيباني و رابط بودن سرويس امنيت داخلي فرانسه معروف به DST را بر عهده دارد.

منبع:پارس نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
خدا ازشون نگذره که مملکت رو هشت ماه اذیت کردند
سعیده
تیرشون مثل همیشه به سنگ میخوره
Iran, Islamic Republic of
و صدها سال هم به عقب انداختند
مرگ بر همه فتنه گران بزرگ و کوچک
مجید مجد
United States
فتنه گران سال 88 تنها قسمتی از پازلی هستند که در غرب وبرای اجرای براندازی پلکانی نظام جمهوری اسلامی طرحریزی شده است و هر از چند گاهی مهره و برنامه ای از این پازل به نمایش در می اید . برنامه حوادث سال 1388 از جمله نقاط اوج ویا به عبارت جامعه شناسان نقطه فراز برنامه های اجرایی این پازل بوده است / بنظر می اید باتوجه به شکست برنامه ها ی میدانی و خیابانی اقایان اینبار بر موضوعات اجتماعی تکیه کرده و قصد دارند تا اهداف خود را در میان موضوعات اجتماعی که دارای بازه زمانی زیادی بوده و باید با اجرای هربخش به انتظار باز خوردهای ان بنشینند و مرحله به مرحله در اولین گام به تغییر رفتار برسند و در نهایت و در پلکان اخر تغییر ساختار را عملیاتی ساخته و هدف نهایی را جامه عمل بپوشانند لذا در این مرحله سه عنوان مهم ومحل چالش : الف) حصر
ب) حجاب
ج)فیلترینگ

را در اتاف فکر استراسبورگ نشانه گذاری کرده اند تا بتوانند بهاهداف خود برسند و توجه خواننده محترم را نیز باید به ایننکته جلب کنیمکهبا اندکی توجهی به این عناوین مشخصمیشود که هر سه عنوان با منظورهای خاصی تدوین گردیده است : با عنوان "حصر"تلاش می کنند تا مشروعیت و جمهوریت را زیر سئوال ببرند /با عنوان "حجاب" عفت و پاکدامنی و حریم خانواده وزن و مرد ایرانی مسلمان را نشانه رفته اند / وبالاخره با " فیلترینگ"فعالیت وحرکت وانتقال اطلاعات را که به امری حیاتی در زندگی وتمدن امروزی بدل گردیده است نشانه رفته اند تا با هرکدام و در مجموع بحران سازی ها را در جامعهما پیاده نمایند لذابر ماست کهدر برابر هرسخنزیباوسخنان ناحقیکه جلوهحق را بخود گرفته است دقت و مواظبت بیشتری نماییم تا ازاینطریقمنحرف نشویم و
مجید مجددانشجوی دکترای اقتصاد دانشگاه برکلی کالیفرنیا
سعیده
به اطلاع همه کامنت گذاران جهان میرسانم مجیدمجد خط قرمز من است واگرکسی بهش چپ نگاه کنه چشماشوازحدقه درمیارم
کریم شیره ای
شعیده ! منم به اطلاع تو و شایر کامنت گژاران میرشانم که موشوی و خاتمی و پدر خوانده و کروبی خائن و گلشیفته و شوروش عژیز خط قرمژه من اشت هرکه به اونا فحش بده انگار به من فحش داده
کربلا
با سلام، از مشارکت آقای مجد در بحث تشکر میکنم و برای ایشون موفقیت آرزومندم.
با نظرات ایشون موافقم.
دوستان دلسوز نظام را به دقت فوق العاده در بازنشر بعضی از پیامها که در شبکه های مجازی( وایبر، واتس اپ،...) تولید و با اهداف خاصی توزیع میشوند، توجه میدهم.
موضوعاتی مانند تشدید اختلافات مذهبی، توهین و افترا به بعضی از چهره های داخل نظام، بزرگ نمایی بعضی از نواقص موجود و ... .
France
زيادي بهش پر وبال دادي
چه خانواده اصیلی !!!!!!
یکی از یکی وامانده تر و سابقه دارتر !!!!!!!
اونوقت موسوی هم نمیدونست این کیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
دانستن كه مي دانست
اما امان از قدرت طلبي و قدرت پرستي و قدرت خواهي و ................ كه انسان را با يك بليط يكسره به ته دوزخ مي فرستد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يكي نيست توضيح بده كه اين آقاي امير ارجمندي بااين سوابق رو چرا آزادكردن كه ازكشور فرار كنه.
Iran, Islamic Republic of
تا با فرار موسوي به غرب جمع منافقين در استراسبورگ تكميل شود!!
راه حلش اینه که حصر غیر قانونی رو بردارید ...
United States
ما هم منتظریم برداشته بشه تا بعدش این خائنین به نظام اعدام بشن
Iran, Islamic Republic of
این امیرارجمند ، لعن و نفرین یک ملت و کشور رو پشت سرش داره و عجیبه موسوی اینها رو می دانسته و چطور این مرد رو همه کاره ی خودش کرده بوده... ذلیل شده ها.
چراغعلی
این موسوی کاره ای نیست همه کاره همون پدر خوانده است
عجیب نیست خود موسوی استاد امثال امیرارجمندهاست
محمد
Iran, Islamic Republic of
همین ساده لوحی موسوی علت قرار گرفتنش در محور برنامه های این مدلیه.
Romania
فکر کردی که مثلا نمیدونست یا اگر میدونست برائت می جست!؟؟؟


موسوی خودش مثل امیر ارجمند فکر می کنه . کجای کاری؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اين جماعت بت پرست همه چيز را مي دانند اما از جايي كه لجاجت پرستش بت . چشمانشان را كور كرده است حاضرند به چاه فاضلاب هم بروند اما مطيع حق نباشند
خرم
Iran, Islamic Republic of
این سبزها , خودشان را بیخودی خسته می کنند, زیرا به هیچی نمی رسند.
کریمی
مرگ بر ضد ولایت فقیه
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه شما هم دچار آپارتاید شده اید و میگوئید اعدام زنی در شهرستان دور افتاده خبر مهمی نیست ولی اگر در تهران اتفاق بیفتد مهم میشود