شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - 6 Jul 2024
 
۰

جزئیات توزیع کارت کنکورهای ارشد دانشگاه آزاد و فراگیر

شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب: 112401
کارت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از 20 اردیبهشت ماه و کارت کنکورهای فراگیر دانشگاه پیام نور در مقاطع کاردانی به کارشناسی، کارشناسی و کارشناسی ارشد از 27 اردیبهشت ماه توزیع می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 23 تا 25 اردیبهشت ماه سال 89 با حضور بیش از 450 هزار داوطلب در تهران و شهرستانها در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود.

این آزمون در 277 رشته برگزار خواهد شد که بیشترین متقاضیان مربوط به رشته‌های حسابداری، حقوق جزا و مدیریت اجرا هستند و به طور کلی 20 درصد از داوطلبان به این رشته‌ ها اختصاص دارند.

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته از روزهای 20 تا 22 اردیبهشت ماه 89 از طریق سامانه اینترنتی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس www.azmoon.net منتشر می شود.

57 درصد داوطلبان این آزمون مردان و 43 درصد زنان هستند.

نتیجه نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 89 دانشگاه آزاد در نیمه اول شهریور ماه 89 منتشر می شود.

آزمونهای فراگیر دانشگاه پیام نور

آزمون بیست و یکم دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی در 23 گروه امتحانی روز جمعه 31 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.

آزمون نوبت نهم کارشناسی ارشد فراگیر در 54 کد رشته امتحانی و نوبت دوم کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) در 10 کد رشته امتحانی بعد ازظهر روز جمعه 31 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

کارتهای ورود به جلسه آزمونهای کاردانی به کارشناسی، کارشناسی و کارشناسی ارشد از 27 اردیبهشت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد.

به گزارش مهر، طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور حدود 135 هزار نفر در مقطع کارشناسی، 11 هزار نفر در مقطع کاردانی به کارشناسی و 103 هزار نفر در مقطع ارشد در دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور شرکت کرده اند.

امسال ظرفیت پذیرش در مقطع کارشناسی بین 30 تا 35 نفر در هر رشته محل متغیر است. ظرفیت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد نیز بین 10 تا 20 نفر به شکل متغیر در هر رشته محل است.


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *