چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۰
۲

دردسر سبد کالاي رمضان براي کارمندان

دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 297803
بر اساس بررسي هاي يک دستگاه نظارتي که با توجه به شکايات تعدادي از کارمندان صورت گرفته، مشخص شده در حالي که برخي مسئولان دولتي اعلام کرده اند که دريافت تمام اقلام سبد کالاي رمضان اجباري نيست اما برخي دستگاه هاي اجرايي با اخذ ۹۳ هزار تومان از نيروهاي زيرمجموعه خود، اجازه انتخاب گزينشي کالاها را نمي دهند.
به گزارش جهان، روزنامه خراسان نوشت:  بر اساس بررسي هاي يک دستگاه نظارتي که با توجه به شکايات تعدادي از کارمندان صورت گرفته، مشخص شده در حالي که برخي مسئولان دولتي اعلام کرده اند که دريافت تمام اقلام سبد کالاي رمضان اجباري نيست اما برخي دستگاه هاي اجرايي با اخذ ۹۳ هزار تومان از نيروهاي زيرمجموعه خود، اجازه انتخاب گزينشي کالاها را نمي دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


با سلام
اولاً در تمام مراحل اعلام سبد کالای کارمندان زمان ارائه آن معمولاً سه یا چهار ماه بعد از ماه رمضان است.
ثانیاً آن چیزی که اعلام می شود با چیزی که ارائه می گردد زمین تا آسمان متفاوت است و هر سازمانی کالای دلخواه خود را به این عنوان ارائه می نماید.
بهتر است دولت محترم پیش بینی کند چه امکاناتی را می تواند برای سبد کالا در نظر بگیرد، برای همه کارمندان به صورت یکسان و در مدت زمان مشخص اعلام نماید.
حمید
اد کاش فقط این بود مرغو می ده 5300 در حالی که در ابزار 4800 زده بقیه کالاها هم از بازار گرونتره