پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

خرج حوادث پاریس روی دست ایتالیا!

چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 457607
نخست وزیر ایتالیا افزایش بودجه معادل ۲ میلیاد یورویی برای مسائل امنیتی و فرهنگی پیشنهاد کرد.
به گزارش جهان، مهر به نقل از اسپوتنیک خبر داد، ماتئو رنزی، نخست وزیر ایتالیا افزایش ۲ میلیارد یورویی بودجه امنیتی ایتالیا را خواستار شد.

وی با پیشنهاد این افزایش بودجه گفت: بهتر است از این دو میلیارد نیمی از آن برای فرهنگ و نیمی از آن برای مسائل امنیتی هزینه شود. این در حالی است که کشورهای اروپایی بعد از حوادث تروریستی پاریس هر کدام تدابیر خاصی برای بالا بردن امنیت خود در نظر گرفته اند.

نخست وزیر ایتالیا تاکید کرد: در کنار مسائل امنیتی باید به مسئله فرهنگ نیز توجه کرد که به نظر من یک رابطه متقابل با هم دارند. وی پیشنهاد کرد در کنار مسائل امنیتی باید سرمایه گذاری ویژه ای روی فرهنگ و هویت جوانان ایتالیایی انجام شود.

رنزی که در کنفرانسی با عنوان «پاسخ ایتالیا و اروپا به ترور» حضور یافته بود در واکنش به حوادث ۱۳ نوامبر پاریس نیز گفت: ایتالیا همچنان به زندگی عادی خود ادامه خواهد داد ولی اولویت های امنیتی در این کشور مثل سایر کشورهای اروپایی رعایت خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *