جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۷
۱۳

تهدید وزیر بهداشت به افشاگری/ اجازه دهید ما سکوت کنیم!

درخواست وزیر بهداشت برای تحقیق و تفحص از تأمین اجتماعی
دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب: 457201
وزیر بهداشت در واکنش به طرح تحقیق و تفحص حوزه سلامت گفت: ای کاش دوستان تحقیق و تفحص کنند که پرداختی کارگران برای درمان به تأمین اجتماعی،در ۳۰ سال گذشته کجا هزینه شده است.
تهدید وزیر بهداشت به افشاگری/ اجازه دهید ما سکوت کنیم!
به گزارش جهان به نقل از فارس، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در جمع خبرنگاران و در حاشیه همایش دیابت، به انتقاد از بیمه تأمین اجتماعی پرداخت و گفت: ما یک صحبتی کردیم که بخش درمان تأمین اجتماعی زیر نظر وزارت بهداشت قرار گیرد.

وی ادامه داد: عده‌ای نسبت به این جمله واکنش نشان دادند و به دنبال تحقیق و تفحص از نظام سلامت هستند، ای کاش آنها تحقیق و تفحصی کنند تا ببینند پولی که کارگران برای درمان طی ۳۰ سال به تأمین اجتماعی پرداخت کرده‌اند کجا هزینه شده است.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: در طول این سال‌ها اگر این پول در حوزه درمان هزینه می‌شد اکنون اطراف تهران پر از بیمارستان بود.

وی با بیان این جمله که «بگذارند ما سکوت کنیم»، در مورد زمان پرداخت بدهی بیمه‌ها به وزارت بهداشت افزود: معاون اول رئیس‌جمهور دستور داده که بیمه‌ها یک‌هزار میلیارد تومان از بدهی ۶ هزار میلیاردی خود را پرداخت کنند.

هاشمی در مورد زمان پرداخت این بدهی تأکید کرد: ما صبر می‌کنیم و خوشبین هستیم.


وزیر بهداشت همچنین در پاسخ به سؤالی که یکی از خبرنگاران پیرامون بیلبوردهایی با جملاتی نظیر «سردار سلامت» در جریان سفرهای استانی و شائبه حضور وزیر بهداشت در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: این سؤالات خوب نیست و افراد را از خدمت محروم می‌کند.

وی ادامه داد: دوستانی که اظهارنظر کرده بودند که برای حوزه سلامت یک چشم‌پزشک مناسب نیست، بدانند که آمدن ما برای خدمت است و در راه آرمان‌های امام(ره) ما تمام تلاش خود را می‌کنیم.

هاشمی همچنین خاطرنشان کرد: آنهایی که دنبال قدرت هستند، خاطرشان جمع باشد و ما منافع مردم را به هر چیزی ترجیح می‌دهیم.

وزیر بهداشت همچنین در مورد راهکار بانک مرکزی جهت پرداخت بدهی بیمه‌ها گفت: دکتر سیف رئیس بانک مرکزی به من گفت که به زودی راهکاری را ارائه خواهد داد تا مشکل پرداختی بیمه‌ها حل شود.

هاشمی همچنین در مورد نحوه پذیرش دانشجو و به خصوص دانشجوی پرستار در کشور گفت: قبول شدگان ما در قالب آزمون سراسری هستند و همکاران ما در این موارد کوتاه نمی‌آیند که خلاف این موضوع حرکت کنیم و اکنون کشور نیاز به پرستار دارد و پرستار باید تربیت شود.

وی با بیان اینکه تعداد پرستاران پرشمار خواهد بود، گفت: بیمارستان‌ها نیز می‌توانند از طریق دانشگاه‌های خود اقدام به آموزش پرستار کنند، چرا که ما در بعضی زمینه‌ها مانند کاردان و کارشناس اتاق عمل مشکل داریم، اما اینکه دانشجویان برای ما تعیین تکلیف کنند که چه کاری باید بکنیم، درست نیست.

وی در انتها به دیدارهای دوجانبه خود با وزرای بهداشت سایر کشورها اشاره کرد و گفت: در این دیدارها در جهت توسعه صادرات و سرمایه‌گذاری‌های مشترک صحبت خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوب افشاگری کن تو را به هر کی می پرستید اینقدر بگم بگم نکنید . زودتر بگو .
..
Iran, Islamic Republic of
سلام ایشان اگر دنبال منافع ملت بودند میگفتند این بنده خدا هم بازیچه اصلاح طلبان است
بگم بگم احمدی نژاد همچنان ادامه دارد.
نیما راسخ
Estonia
سکوت کنید خیانت کرده اید به همه ی کارگران مظلوم.سکوت را که بشکنید تازه مهر تاییدی خواهید گذاشت بر آنچه بیشترش را همه می دانند.
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
بگم بگم گویا فقط برای احمدی‌نژاد بده!!!
جناب وزیر بنده به واسطه اشتغال مادرم در سطح میانی سازمان تامین اجتماعی از شما زیاد تعریف شنیدم و دلسوزی هاتون رو شنیدم ولی جناب هاشمی شما از وضعیت تامین اجتماعی خوب خبر داری ولی متاسفانه از وضعیت دولت ها بی خبری.
نه صرفا این دولت بلکه همه دولت ها با دزدی هایی که کردند شرایط بسیار بدی برای بازنشستگان ایجاد کردند و در حال حاضر کارکنان تامین اجتماعی و بازنشستگانش با کمی دریافتی حقوق باز هم بهتر از بیمه های ارتشی و کشوری می گیرند .
با تمام این اوصاف بهتره تامین اجتماعی از دولت دور بمونه وگر نه دولت ها کسری بودجه های حاصل از دزدی اطرافیانشون رو هم از حقوق کارکنان این سازمان برمی دارند.
لطفا دور و بر تامین اجتماعی نپلکید احمدی نژاد هم خیلی زور زد این سازمان رو بخاطر در امد بالاش دولتی کنه ولی بهتره این سازمان زیر نظر خرده پاها اداره بشه تا دزدان تراز اول و کار بلدها..
ارباب رجوع
آقای وزیر شما مشکل وزارتخانه خود را حل کن معاونت درمان شورای پزشکی و بازرسی هر کدام ساز خود را می زنند و خیلی هم برای نفهمیدن اصرار دارند
دکتر
Iran, Islamic Republic of
اسم احمدی نژاد در رفته، بعضی ها بگم بگمشان بیشتر است
یک پزشک
Iran, Islamic Republic of
شما هم بگذارید ما پزشکان هم سکوت کنیم!
نقطه اشتراک در اکثر دولت ها وزرای بهداشت دلسوز مسلمان و کار آمد است خدا به همه شان خیر دهاد
طالقانی
United States
قربونت برم چرا سکوت کنی تو برای حرف زدن و کارکردن اومدی چرا سکوت خیانت بقیه را شما نکن و همینطور ادامه بده و کوتاه نیا شما هم در انتخابشان از دستشان در رفتی خواهشن مثل بقیه چیز ها کوتاه نیا دمت گرم
چرا سکوت جناب وزیر پس حالا که خبر دارید با سکوتتان شریک دزد و رفیق قافله نشوید خادم امام رضا باید منش امام رضایی پیشه کند
پس چرا نمیگویید جناب وزیر این پولها در کجاسرمایه گذاری شده است ..