جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۴
۱۲

نیکی کریمی: چرا خبری از مدعیان حقوق بشر نیست؟

چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۴۷
کد مطلب: 371701
نیکی کریمی با اظهار تأسف از کشتار بی‌رحمانه در غزه گفت: برایم عجیب است در عصر اینترنت و ارتباطات چنین فاجعه جهانی در حال وقوع است و هر کس هر کاری دلش بخواهد، انجام می‌دهد اما اتفاقی نمی‌افتد.
نیکی کریمی: چرا خبری از مدعیان حقوق بشر نیست؟
به گزارش جهان، این بازیگر و کارگردان در گفت‌و‌گو با ایسنا اظهار کرد: ماجرای فلسطین برای ما چیز جدیدی نیست و از زمانی که چشممان را باز کرده‌ایم درباره این کشتار بی‌رحمانه شنیده‌ایم. ما که سیاسی نیستیم و از جزئیات این موضوع سر در نمی آوریم. اما آن چیزی که به عنوان یک شهروند عادی متوجه هستم، عکس‌هایی است که از کشتار بی‌رحمانه بخصوص بچه‌ها در غزه می‌بینم که به نظر من یک فاجعه جهانی است.

نیکی کریمی با اشاره به مطالعه‌ای که اخیرا درباره حقوق بشر داشته است، گفت: مهمترین چیز، حق جان و مسکن است که حقوق طبیعی یک انسان محسوب می‌شود اما باید دید کسانی که به‌دنبال حقوق بشر هستند، الان چرا نیستند؟ و چرا کاری نمی‌کنند؟ شهروندان عادی در غزه کشته می‌شوند اما اتفاقی نمی‌افتد.

این بازیگر و کارگردان ادامه داد: سال‌های دور در زمان هیتلر جنایتی شد و دیدیم بعدا همه آن‌ها محاکمه و کشته شدند و هنوز درباره آن کشتار صحبت می‌شود، اما الان در سال ۲۰۱۴ با این همه رسانه عمومی و بازتابی که می‌شود، شاهد چنین کشتار وحشیانه‌ای هستیم و اتفاقی هم نمی‌افتد که تاسف‌آور است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بنده خدا چقدر ساده است...
ساده ست دیگه. آخیییییییییی
سینا
Iran, Islamic Republic of
اصغر فرهادی با اون شوی مسخره و نام نبردن از رژیم صهیونیستی ترس از این دارد که در جشنواره‌های خارجی دیپورت شود، چرا که به خوبی میداند در عرصه جهانی هر کارگردانی که پا روی دم اسرائیل گذاشت محو شد
شاهنگیان
ایشان در رابطه با جنایت زمان هیتلر هم تحقیق کرده اند ؟ یا اینکه در آب گِل آلود به نفع دشمن ماهی که هیچ ، گُل به خودی می زنند ؟ هر کس برای مظلومین فلسطین اقدامی انجام دهد مطمئنا در پیشگاه خداوند متعال ماجور است اما بعضی افراد در صحبت هایشان دقت لازم را ندارند . می گویند بدترین ضربه به یک موضوع ، بد دفاع کردن از آن است
Iran, Islamic Republic of
بابا دم هیتلر با اون کوره های آدمسوزیش گرم . این بی رحم هارو اون شناخته بود
توفیقی
درد بیشتر اینجاست که آقای بان کی مون دبیرکل سازمان ملل گروههای فلسطنی را بخاطر برهم خوردن آرامش رژیم صهیونیستی محکوم کرد!
منتقد بی سواد بی شناسنامه
Iran, Islamic Republic of
البته همین اعتراض هم در این وانفسای سکوت بسیاری از به اصطلاح بازیگران وکارگردانان جنبش سبزی قابل توجه است.
ولی این خانم محترم که چهره شناخته شده بین المللی بوده ودر جشنوارهای معلوم الحال عربی وغربی! با آن وضعیت وظاهر پوشش! ظاهر می شود چرا وقتی که درآنجا هست وبه عنوان داور، بازیگر یا مدعو تشریف دارد، از خود هزینه نکرده و محکوم نمی کند واین اعتراض را در فضای داخلی که برد چندانی ندارد، مطرح می کند.
رونالدو یک فرد مسیحی با چهره بین المللی است و می داند که با حمایت از فلسطین شانس دریافت توپ طلا را از دست می دهد ولی این کار را با وجود هزینه های بالا به خاطر برد و شعاع بین المللی آن انجام می دهد ولی برخی ها که نام خود را مسلمان گذاشته اند حاضر نیستند ذره ای از خود در این راه خرج کنند ویا با حداقل هزینه از کنار قضیه عبور می کنند.ویا برای گرفتن ژست انسان دوستی و جو گیر شده و برای رسوا نشدن در عدم همراهی جماعت این کار را با کمترین هزینه انجام می دهند.
مدافع حقوق ملت مظلوم فلسطین
Iran, Islamic Republic of
خانم هنرپیشه محترم; کسانیکه مدعی حقوق بشرند در حقیقت مدافع حقوق و منافع دولتهای زورگو و استکباری هستند. تنها چیزی که برای سازمانهای مدعی حقوق بشر مهم نیست جان و مال انسانهاست.اگر خوب توجه کنید در میابید که خانم حقوقدان دارنده جایزه صلح نوبل برای اعتراض به عدم ورود بانوان به سالن والیبال کمپین تشکیل می دهد، اما در برابر کشته و پرپر شدن صدها زن و کودک در غزه روزه سکوت گرفته است.باور بفرمائید جایزه صلح نوبل مشروط به پیگیری منافع دولتهای مستکبر غربی در داخل ایران به آن خانم اهداء شده است.
این نیکی خانوم مگه چن سالشه که محاکمه های جنگ دوم جهانی رو دیده!!!!!!!!!!!!!!!1
هنرمند
وقتی عنوان حقوق بشر را میشنوم به یاد خانم شیرین عبادی و احمد شهید می افتم که میخواهند حقوق بشر غربی را در کشورمان معنا کنند و این جنایت ها را نمی بینند . البته می بینند ولی خودشان را بخواب زده اند و نمیشه بیدارشون کرد.
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم خانوم کریمی ولی خواهش می کنم نگین ما سیاسی نیستیم واز داستان غزه وعلت کشتار اسراییل چیزی نمیدونیم!!!!واقعا نمیدونید؟واقعا فهمش مشکله؟واقعا شما از سیاست باخبر نیستید؟مگه سیاست ما مسلمونا فرقی با دیانتمون داره؟؟؟؟؟؟
محمد امين
Iran, Islamic Republic of
به به. پس يعني خانم كريمي تا الان فكر ميكردن كسايي كه اونور آب برا دامن پوشيدن و نيشخند زدن به ارزش هاي نظام براش سوت و كف ميزدن و حقوق بشر را در رنگ و نوع لباس پوشيدن چنتا هنرمند بي جنبه ميديدن واقعا حقوق بشري بودن؟؟ حامي حقوق بشر؟؟ خانم محترم. شايد اگه خودتونو به خواب نزنيد، الان متوجه ميشيد كه دليل حمايت برخي حقوق بشري ها از چنتا زنداني و لباس پوشيدن و ... چيه؟؟