جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۸
۲۳

خواستگاری یک داعشی از دختر اردوغان!

پنجشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 441000
ماجرای خواستگاری اخیر رهبر تکفیری‌های لازی از دختر اردوغان به‌خوبی ماهیت غیراسلامی، ریاکارانه و منفعت‌طلبانه ارتباط اردوغان و حکومت امروز ترکیه با گروهی تروریست را برملا می‌کند که به اسم اسلام اما به نفع اسرائیل و آمریکا در منطقه جنایت و تجارت می‌کنند.
خواستگاری یک داعشی از دختر اردوغان!
به گزارش جهان به نقل از وطن امروز، رجب طیب‌اردوغان کم‌کم بهای نشست‌وبرخاست با جنایتکاران داعشی و حمایت از آنها را پرداخت می‌کند. جدای از وضع آشفته ترکیه که بی‌ارتباط به حملات تروریست‌های گروه داعش به کردها با چشم بستن آنکارا بر آن نبوده است، زندگی شخصی رئیس‌جمهور شبه‌دیکتاتور هم دستخوش ارتباطات تکفیری خود و خانواده‌اش قرار گرفته است. پس از آنکه رسانه‌های ترک از ارتباط‌های کاری و مالی پسر و یکی از دختران اردوغان- بلال و سمیه - با گروه تروریست عراق و شام پرده برداشتند، حالا کار به جاهای باریک‌تر کشیده و رهبر یک گروه وابسته به داعش دختر اردوغان را خواستگاری کرده است.

به نوشته روزنامه تودی زمان، این خواستگاری تکفیری از سوی رهبر شورای خلافت اسلامی لاز صورت گرفته که در حقیقت شعبه داعش در میان اقلیت لازی‌های ترکیه است. این سرکرده تروریست در پیامی تمایل خود را برای ازدواج با سمیه اردوغان اعلام کرده است که پیش‌تر نامش در خبرها به عنوان واسطه امدادرسانی به مجروحان داعش در شمال سوریه و داخل ترکیه در رسانه‌ها مطرح شده بود.

به گزارش این روزنامه ترک، این تکفیری خواستگاری از سمیه را رسما به پدرش اعلام کرده و قصدی هم برای پس گرفتن درخواست خود ندارد. او در پیام خود به اینکه این درخواست از صمیم قلب صورت می‌گیرد و یک تصمیم مقدس است اشاره کرده و همچنین گفته است: «این درخواست هم در این دنیا هم بعد از آن به نفع دختر رئیس‌جمهور است».

لازی‌های ترکیه اقلیت ۲۰۰ هزار نفری گرجی‌تباری هستند که در منتهی‌الیه جنوب‌شرقی دریای سیاه در مرز با گرجستان سکونت دارند و از دوران عثمانی متحد سیاسی و نظامی آنکارا بوده‌اند. آنها به طور فعال در برنامه‌های نظامی و تروریستی مشترک ناتو با ترکیه و گرجستان علیه روسیه شرکت دارند. در عین حال اخیرا و پس از موج بیداری اسلامی، لازی‌ها رفتاری استقلال‌طلبانه برای حفظ زبان و آداب و رسومشان از خود نشان داده‌اند. اکثر لازی‌ها مسلمانان سنی هستند و به همین خاطر در دوره عثمانی از گرجستان و ارمنستان غربی جدا شده و به ترک‌ها نزدیک شدند. مشترکات لازی‌ها با سنی‌های قفقازی که پیرو مکتب انحرافی و ستیزه‌جویانه نقشبندیه هستند، باعث شد آنها خیلی زود در نخستین روزهای اعلام موجودیت جدید داعش به عنوان خلافت اسلامی عراق و شام (سال ۲۰۱۱) با بنیانگذاران حقیقی داعش یعنی افسران بازمانده صدام و شبه‌نظامیان ترکیه‌ای، ترکمن و چچنی که آنها هم پیرو نقشبندیه هستند پیوند بخورند.

خانواده اردوغان حامی جنایتکاران داعش

ماجرای خواستگاری اخیر رهبر تکفیری‌های لازی از دختر اردوغان به‌خوبی ماهیت غیراسلامی، ریاکارانه و منفعت‌طلبانه ارتباط اردوغان و حکومت امروز ترکیه با گروهی تروریست را برملا می‌کند که به اسم اسلام اما به نفع اسرائیل و آمریکا در منطقه جنایت و تجارت می‌کنند. سمیه اردوغان که مورد تمایل این متحد داعش قرار گرفته پیش از این در گزارش سایت آمریکایی گلوبال ریسرچ به‌خاطر مدیریت مراکز و واحدهای ارائه‌دهنده خدمات درمانی و پزشکی به مجروحان داعش مورد انتقاد قرار گرفته بود.

در گزارش مزبور همچنین از تحرکات سمیه اردوغان و افراد مرتبط با او در مناطقی از جمله «شانلی اورفا» در مرزهای جنوب‌شرق
ترکیه- ‌هم‌مرز با سوریه- و از نقش او در انتقال مجروحان داعش به بیمارستان‌های ترکیه پرده برداشته و با استناد به اظهارات یک پرستار
۳۴ ساله‌ای که در یک بیمارستان نظامی سری در شانلی اورفا کار می‌کرد آمده بود که ده‌ها مجروح گروه تروریستی داعش برای مداوا به این بیمارستان منتقل می‌شدند و بارها نیز دختر اردوغان به دفتر اصلی بیمارستان مزبور تردد می‌کرده است. علاوه بر این سمیه اردوغان در اوج جنایت‌های داعش در شمال و غرب عراق، بارها از تمایل خود برای سفر به شهر «موصل» که مرکز اصلی استقرار این گروه تروریستی است صحبت کرده بود تا به ادعای خود به‌ارائه کمک‌های بشردوستانه در آنجا مبادرت کند. این پایگاه آمریکایی همچنین نوشته بود، اردوغان درحالی در قبال آوارگان سوری نقش بازی می‌کند و برای آنها اشک تمساح می‌ریزد که در حقیقت با بحران سوریه تجارت می‌کند زیرا هدف اصلی او سرقت نفت‌های سوریه و عراق از طریق شرکت‌هایی چون شرکت پسرش، بلال است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


با خواست خداوند داعش در مرحله نابودی قرار دارد این دختر بیخود خودش را به کشتن ندهد .
عباس صفوی
Iran, Islamic Republic of
داداشم این دو نفر به آیه کریمه ( الخبیثات للخبیثین والطیبات للطیبین ) عمل کرده اند. بیخودی هم دلواپس دختر اردوغان خبیث نباش
Iran, Islamic Republic of
بعضی از ضرب المثلهای این قدیمی ها پر از حکمت و اندیشه و تجربه است. در این جور مواقع می گویند:"خداوند تیر و تخته را خوب جور می کند"
Iran, Islamic Republic of
حتما مهریه هم عروس خانم به تاریخ تولدش از سرهای بریده مردم مناطق کردنشین ترکیه
Iran, Islamic Republic of
ترکیه حامی داعش بوده و هست ولی گمان نمی کنم از این پیشنهاد خشنود باشد.
111
اللهم العن الجبت و الطاغوت ....
مبارکت باشه اردوغان.....تازه اولشه......
با این ازدواج دختر اردوغان هم در صف کسانیکه به ایدز مبتلا خواهند شد
سرور
Romania
شاید هم اون داعشی خبیث!
البته بین داعشی ها رد و بدل میشه تا همه داماد اردوغان شن
مقاوم
Iran, Islamic Republic of
مبارک است قابل توجه کسانی که به تکفیریها اعتماد و کمک می کنند
قابر توجه دشمن دوستان واداده
ههه ههه ههه
مبارکه ، فقط تو عروسی چندتا داعشی به عشق رهبرشون خودشونو منفجر کنن خدا میدونه
امیر
مطمئن باشید همین الانم زنشه فقط میخوان رسمیش کنن
United States
اگر ازدواج كنند داماد و پدر زن از يك قماش خواهند بود و بهم افتخار خواهند كرد
مگه می شه مگه داریم من خودم مثل مرد از سمیه خانم خواستگاری می کنم بشرطی که پدر عروس از دخالت در امور سوریه و عراق دست بردارد و کمکی به تروریست ها نکند
کاظم
Iran, Islamic Republic of
همان بهتر دختر اردوغان به جهاد نکاح برود.
United Kingdom
خیلی بهشون می اد که چنین داماد داعشی داشته باشه مبارک !!!!!!!!
غلامی
Iran, Islamic Republic of
اردوغان جنایتکار جنگی است و باید در دادگاه لاهه به جرم خونریزی بیگناهان سوریه، عراق و یمن محاکمه شود.
حسن
باید خود اردوغان زودتر دختران و همسرش رو برای جهاد نکاح تقدیم میکرد؛حتی نباید می گذاشت کار به خواستگاری برسه...
طاوووووووس
Iran, Islamic Republic of
بادا بادا لعنت بادا
اینشاا... لعنت بادا
سمیه
France
انشاالله سر اردوغان به جای سر بز تو عروسی می برند.
اللهم اهلک و العن آل سعود و آل عثمانی و آل صهیون جمیعاً الی یوم القیامه
حبیب
آن شا الله داعش نابود میشود ترکیه کوچک می شود و ملت ترکیه آزادانه زندگی می کنند