شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۴

انتقاد مهدوی کنی از نامه بسیج به مراجع

پنجشنبه ۳ تير ۱۳۸۹ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 121906
آیت الله مهدوی کنی در واکنش به نامه سرگشاده بسیج دانشجویی خطاب به مراجع عظام، نگارش این نامه را افراطی‌گری دانست.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام، آیت الله مهدوی کنی، رئیس دانشگاه امام‌صادق علیه‌السلام، در جلسه شورای دانشگاه نسبت به صدور نامه سرگشاده بسیج دانشجویی خطاب به مراجع عظام تقلید اظهار ناراحتی نموده و اینگونه نامه پراکنی به مراجع بزرگوار را افراطی‌گری دانستند.

رئیس دانشگاه امام صادق علیه‌السلام افزود: جوانان باید حریم مرجعیت را حفظ کرده و شؤون و حدود بزرگان را رعایت کنند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
النصيحه لائمه المسلمين
United Kingdom
حقا همينطور است. بالاخره آقايان برای نشر معارف الهی زحمت کشيده اند و نبايد مورد بی حرمتی واقع شوند. ولی بر اين بزرگواران است که در تصميمات خود دقت کرده به افراد حواشی خود به طور بی قيد و شرط اعتماد نکنند.
Iran, Islamic Republic of
احترام گذاشتن جدای از انتقاد است . من این نامه را خواندم و بسیار با دقت و مودبانه نوشته بود . رهبر معظم انقلاب فرمودند به من هم انتقاد می شود و من آنها را می خوانم رهبری خود یکی از مراجع است که از انتقاد دفاع می کند. واکنش امام به منتظری را ببینید . اگر مراجع معصوم هستند به ما بگویید که دیگر همه هیچ انتقادی هم نکنند . انها اسلام شناسند معلوم نیست زمان شناس باشند و الا همه ولی فقیه می شدند .
Iran, Islamic Republic of
درهیچ دوره ای از تاریخ تشیع مراجع تا این اندازه خاموش نبودند اما باز عده ای همین را هم تحمل نمی کنند و معلوم نیست مراجع باید دیگر چکار کنند تا آقایان راضی شوند.