جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲
از طریق رسانه ملی:

روحانی به طورمستقیم با مردم سخن می‌گوید

چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب: 435908
معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور گفت: رییس‌جمهور، یکشنبه آینده و در یک برنامه تلویزیونی به طور زنده با مردم سخن خواهد گفت.
به گزارش جهان، پرویز اسماعیلی در گفتگو با مهر با اعلام این خبر افزود: حسن روحانی یکشنبه شب ۱۱ مرداد ماه و در یک گفت‌وگوی تلویزیونی، در خصوص مهمترین مسایل داخلی و بین المللی، به طور مستقیم با مردم شریف کشورمان گفت‌وگو خواهد کرد.

اسماعیلی افزود: رییس جمهوری در این گفت‌وگو که از شبکه های مختلف صدا و سیما پخش می شود، در خصوص مذاکرات هسته ای و جمع بندی توافق وین، برنامه های دولت برای ادامه مدیریت اقتصاد و همچنین روابط منطقه ای و بین المللی سخن می گوید.

وی با اشاره به تحولات اخیر و فضای جدیدی که پس از جمع بندی مذاکرات هسته ای در وین حاصل شده، تاکید کرد: ضروری است مردم عزیزمان به نحوی دقیق و شفاف از آخرین اقدامات، مواضع و راهبردهای مورد نظر رییس جمهوری برای اداره کشور در شرایط پیش رو آگاهی یابند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


منظورتون مرفهین بی درده دیگه ..
عالی
Romania
رییس جمهور بفرمایید در مذاکرات هسته ای ایران چه تعهداتی و طرف مقابل چه تعهداتی داده اند. ایا داده ها و گرفته شده ها هم وزن و همتراز هستند. راهکارهایی مقابله با بدعهدی دشمنان چیست. چرا با امضای قرارداد تحریم برداشته نشد?