پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۴

آقای اردوغان اندازه گلیمت را می‌دانی؟!

دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب: 386804
تو که ادعا داری ترکیه با هر نوع تروریستی مبارزه خواهد کرد؛ می شود توضیح بدهی چرا از تروریست هایی که بر علیه بشار اسد می جنگند, و مردم سوریه و عراق را خاک خون می کشند, مردانشان را اعدام می کنند و زنانشان را به بردگی می گیرند و به آنها تجاور می کنند, حمایت می کنی؟
آقای اردوغان اندازه گلیمت را می‌دانی؟!
 به گزارش جهان، رضا کاشنده در وبلاگ خود نوشت:
ما همه سرباز رهبریم،
 
الله اکبر ، خامنه ای رهبر،
 
خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست...
 
  اینها بخشی از شعارهایی بود که مردم ترکیه در تظاهرات علیه اردوغان سر میدادند.
 
در اعتراض به سخنان حماقت آمیزت بر علیه امام خامنه ای که با این سخنان احمق بودن واینکه نوکر صهیونیست ها هستی را ثابت کردی آقای رجب طیب اردوغان گرجی
 
بی شرمی شما آقای اردوغان و حماقتهای شما گاهی از صهیونیست ها نیز پیشی میگیرد...
 
آقای اردوغان شعارهای بالا رو که مردم کشورت سر دادند, را حتما شنیدی؟
 
آقای رجب طیب اردوغان سخن استادت در موردت یادت هست که تو را فرعون نامید؟
 
وقتی ایشان در سفر به ایران گفت به اردوغان و گل دل نبندید چون اینها در گرو غرب دارند و لیبرال وسکولار هستند,با شعارهائی که شما سر میدادی ؛با آنجر وبحث هایی که با رهبر رژیم صهیونیستی در اجلاس داووس کردی جور در نمی آمد ولی بعد از گذشت چند سال ثابت شد که حرف ایشان درست بود؛وآن جروبحث کردن وداد زدن نمایشی بیش نبود,و معلوم شد که چه باج هایی که به رئیس سگ هار منطقه ندادی تا آن نمایش را راه انداختی برای فریب مردم غرب آسیا.وچه ژست هایی نگرفتی برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین ولی بعد از جنگ22 روزه و 8 روزه غزه و معلوم شد تنها متحد فلسطین ایران است نه تو!!!
 
آقای اردوغان ما ایرانی ها یک ضرب المثلی داریم میگه:پایت را به اندازه گلیمت دراز کن,شما میدانی گلیمت چقدر است,واصلا اندازه و و قواره ات سایزت به اندازه رهبر ایران که ولی امر کل مسلمین جهان است؛ میخورد که در مورد ایشان اظهار نظر میکنی.
 
میخواستم بگویم سنگ پای قزوین دارم بدهم خدمتتون دیدم سنگ پای قزوین پیش شما کم میاورد؛ هرچند شما مستقیم از رهبر انقلاب نام نبردید،ونگفتید رهبر ایران یا آیت الله خامنه ای, ‌ولی استفاده شما عبارت «رهبر دینی» که فقط وفقط مختص امام خامنه ای است در جهان  اشاره شما به بخشی از محتوای گفت‌و‌گویش با رهبری ایران، نشان می‌دهد ‌فرد مورد نظر در سخنانت، رهبرایران یعنی امام خامنه ای است.

اردوغان شما که خودت بهتر از هر کس دیگری بهتر میدانی بخاطر مسائل کوبانی تحت فشار افکار عمومی بخصوص در کشورت هستی و در حالی که اعتراضات مردم کشورت، تنها در چند روز بیش از سی کشته بر جای گذاشته، ایران و رهبری آن را به دلیل جنگ داخلی در سوریه مورد حمله قرار داده است.تا شاید ذهن افکار عمومی منحرف بشود؛و تو  به راحتی بتوانی به کشتارت در ترکیه ادامه بدهی.
 
تو که ادعا داری ترکیه با هر نوع تروریستی مبارزه خواهد کرد؛میشود توضیح بدهی چرا از تروریست هایی که بر علیه بشار اسد میجنگند,ومردم سوریه و عراق را خاک خون میکشند,مردانشان را اعدام میکنند وزنانشان را به بردگی میگیرند وبه آنها تجاور میکنند,حمایت میکنی؟ آیا گفتارت با عملت یکی است؟آقای رجب طیب اردوغان  تو که به اسم اسلام جلو آمدی ولی سودای احیای حکومت عثمانی را در سر داری و بدتر از آتاتورک به دنبال سکولار کردن ترکیه هستی, سندش آنتالیا, سندش افزایش تجارت پرنو در ترکیه
آقای اردوغان کمی سیاست یاد بگیر موضع‌گیری ات علیه ایران تنها دو روز پس از سعود‌الفیصل، وزیر خارجه سعودی‌ها در جده و در جریان کنفرانس خبری با همتای آلمانی خود،که  ایران را عامل اشغال سوریه دانست و ادعا کرد که نیروهای ایرانی باید نه تنها از سوریه، بلکه از عراق و یمن نیز خارج شوند.خیلی تابلو بود که از قبل هماهنگ شده,وبه شماها دستور داده شده تا این سخنان را بگویید.
 
همزمانی و شباهت سخنانت با این مقام سعودی آخرین پرده از همراهیشما تو حکومت جنایت کار منطقه که از انتخابات پارلمانی عراق در سال ۲۰۱۰ تاکنون علیه ایران و شیعیان منطقه است.و از شیعیان منطقه و بخصوص ایران عقده داری را نشان داد.
 
شما دو کشور در آن سال از هیچ تلاشی چه مالی ,چه نظامی برای جلوگیری از به قدرت رسیدن دوباره نوری المالکی فروگذار نکردند.و خدائیشم کم نزاشتید که کاش این تلاش را برای پیشرفت اسلام وفروپاشی اسرائیل انجام میدادید, بعد از آنکه شکست خوردید به طور مشترک به حمایت از برخی عناصر هوادار گروه‌های تروریستی در عراق مانند طارق الهاشمی پرداختند. در حالی که الهاشمی برای فرار از مجازات به ترکیه گریخت، سعودی‌ها نیز هموار روابط تیره و تاری با دولت قانونی عراق داشتند.
 
شما وحکومت آل سعود (آل سقوط) در تحولات سوریه نیز از آغاز اصلی‌ترین پشتیبانان گروه‌های تروریستی و پرشور‌ترین هواداران سرنگونی دولت بشار اسد بودند. هر چند که با این کار بیشتر خودتان را رسوا کردید و قدرت بشار اسد بیشتر شد همکاری شما دو کشور حتی به مسائل داخلی لبنان و حمایت از گروه‌هایی کشیده شد.
 
و اینگونه بود که شعر معروفی که چراغی که ایزد برفروزد هر آنکس پف کند به غیر از ریشش ریشه اش بسوزد برای همگان ثابت شد
 
شما دو کشور از گذشته خودتان درس نگرفته اید و همچنان پیگیر سرنگون کردن حکومت سوریه، میزبان آموزش تروریست‌های مورد تأیید آمریکا در خاک خود و چهره پشت پرده ناآرامی‌های عراق به قصد تجزیه این کشور هستند.
 
ولی مواظب باشید خودتان سرنگون نشوید و کشور خودتان تجزیه نشود.مواظب حرف زدنت باش چون دفعه بعد جور دیگر باهات برخورد میکنیم ودیگر نصیحتت نمی کنیم.
 
و دوباره بهتره حرف امام یادت بیاید,که گفت ما بین ترکیه و سوریه؛سوریه را انتخاب میکنیم.پس مواظب باش,چون تو برای ما هیچ ارزش نداری.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *