پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۸

توضیحات مدیری در آخرین قسمت "در حاشیه"

جمعه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 419096
قسمت آخر از فصل اول سریال درحاشیه به کارگردانی مهران مدیری پنجشنبه سوم اردیبهشت از شبکه سوم سیما پخش شد و مهران مدیری درباره ادامه ساخت سریال توضیح داد.
توضیحات مدیری در آخرین قسمت "در حاشیه"
به گزارش جهان به نقل از ایلنا، پنجشنبه سوم اردیبهشت قسمت سی‌ام سریال درحاشیه از ساعت ۲۱ در شبکه سوم سیما پخش شد و در انتهای سریال مهران مدیری کارگردان سریال با بینندگان گفتگو کرد.

مدیری با اشاره به حمایت تماشاگران از این سریال گفت: مردم و بینندگان عزیز همیشه از مجموعه‌های قبلی حمایت کرده‌اید و از این مجموعه نیز استقبال و پشتیببانی کردید.

وی ادامه داد: استقبال شما از این سریال بیشتر از سریال‌های گذشته بود و من بسیار از این مساله خرسندم و از شما تشکر می‌کنم.

مدیری با اشاره به اینکه فصل اول سریال با پخش قسمت سی‌ام به پایان می‌رسد گفت: از ابتدا نیز قرار بود این سریال در سه فصل و هر فصل ۳۰ قسمت ساخته و پخش شود و پخش فصل اول هم اکنون تمام شد.

وی افزود: قرار است دو فصل ۳۰ قسمتی دیگر ساخته شود و بعد از هماهنگی با مدیران صدا و سیما و ساخت سی قسمت دوم پخش آن آغاز می‌شود اما زمام پخش فصل دوم هنوز مشخص نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خیلی طنز بی مزه ای بود. فقط پول حروم کرده بودن با این کارشون.
Iran, Islamic Republic of
صرف نظر از موضوع سريال - خود سريال بسيار مزخرف بود .
حاااااااامد
عاشقتم مدیری خیلی زیااااد
زمان نه زمام جهان نیوز. دقت کنید اینقدر گاف ندید.
reza
United States
به نظرم در بین طنز های جدید واقعا حرفی برای گفتن داشت. البته مردم ایران خیلی سخت گیر و سخت پسند شده اند خصوصا در برنامه ای طنز از این رو دیگر هر کسی به خود جرات ساخت فیلم طنز نمی دهد. ولی به نظرم در شرایط کنونی برنامه جالبی بود و برای ایجاد اوقاتی خوش و با نشاط در خانواد ها مناسب بود. از آقای مدیری تشکر میکنم .
علی
Iran, Islamic Republic of
این طنز در حد کارهای قبلی مدیری نبود ولی موضوعش درد دل اکثر مردم بود.خندوانه بهتره
Iran, Islamic Republic of
تابلو بود که جلوی پخشش رو گرفتند خودش هم با زیرکی و با حرکات و مکث تو صحبتاش اینو به ملت فهموند.چندتا از بازیگراش هم که اسمشون تو تیتراژ بود اصلا بازی نکردند.من نمی دونم بعضی از مسئولین ملتو چی فرض میکنند.به نظرم مدیری باید بره اون طرف آب و یه طنز اساسی درباره شرایط زندگی و کار در ایران بسازه.
مردم
از آقای مدیری بهتر از این انتظار می رفت. امیدوارم در ظنز بعدی بهتر عمل شود.