سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

واکنش نقدی به گروگانگیری در سیدنی

جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 397091
رئیس بسیج مستضعفین گفت: ماجرای گروگانگیری در سیدنی، سناریوی غرب بود
به گزارش جهان به نقل از نسیم سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در حاشیه همایش بسیج و رسانه در مشهد، در جمع خبرنگاران تصریح کرد: الهام‌بخش بودن انقلاب اسلامی و مقاومت ملت ایران باعث شده تا دنیای غرب احساس خطر کند. دنیای غرب پیامی برای بشریت ندارد و با تدارک توطئه سعی دارد از بن‌بستی که برای آن ایجاد شده خارج شود.

وی در خصوص مسئله گروگانگیری توسط پناهنده سیاسی عضو داعش در سیدنی و شانتاژ رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: این حرکت، یک نمایش بود. فردی که غرب از آن بهره‌برداری‌های سیاسی کرده، می‌خواست پس از انجام چنین سناریویی از دست او راحت شود.

نقدی با اشاره به لزوم حمایت رسانه‌ها در مبارزه با فساد گفت: در رسانه‌ها باید از مبارزه با فساد حمایت کنیم و آن را سیاسی‌کاری نکنیم، زیرا سیاسی‌کاری باعث آسیب‌های بزرگ می‌شود. مبارزه با فساد را عده‌ای سیاسی کردند؛ این به ضرر همه است، و افرادی که در قوه قضائیه هستند و در مبارزه با فساد کار می‌کنند باید مسئله فساد را پیگیری کرده و رسانه‌ها نیز حمایت کنند. فشار رسانه و افکار عمومی در این زمینه باعث ایجاد مشکلات می‌شود.

رئیس بسیج مستضعفین در خصوص اجتماع عظیم اربعین در کربلا نیز گفت: حرکت مردمی در اربعین دشمنان مایوس کرد، این آراء افکار عمومی امت اسلام است که نسبت به حقایق را درک می‌کنند.

وی در خاتمه پیرامون حماسه ۹ دی نیز گفت: باید از حماسه ۹ دی عبرت گرفت، ملت ما مورد آزمایش قرار گرفت و امروز هر کس بخواهد برای این کشور توطئه بچیند عاقبتش جز سیاهی و بی‌آبرویی نیست، باید مسیر را اصلاح کرد و همه در مقابله با آمریکا کنار هم باشیم و حماسه ۹ دی را درس عبرت بدانیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *