جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲

خرازی:امروز کارمذاکرات تمام می‌شود اگر...

پارتیزان‌های یمن عرصه را بر ارتش منظم عربستان تنگ می‌کنند
يکشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب: 414695
دیپلمات سابق کشورمان با اشاره به روند برگزاری مذاکرات گفت: اگر آمریکا در مذاکرات عقلانیت به خرج دهد امروز کار تمام می‌شود.
خرازی:امروز کارمذاکرات تمام می‌شود اگر...
به گزارش جهان به نقل از فارس، صادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان و دیپلمات سابق کشورمان با حضور در مراسم ختم همسر آیت‌الله جنتی و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال درباره برگزاری همایش تشکل متبوعش اظهار داشت: ان شالله همایش حزب ندای ایرانیان در سال جاری برگزار خواهد شد.

خرازی درباره مذاکرات تصریح کرد: اگر آمریکا عقلانیت به خرج دهد، امروز کار تمام می‌شود.

دیپلمات سابق کشورمان درباره انتشار برخی اسناد از سوی رسانه‌های غربی مبنی بر پایان مذاکرات گفت: این برای ایجاد یک جنگ روانی و سنجیدن طرف مقابل است اما الحمدالله تیم مذاکره‌کننده ما کاملاً مسلط بوده است.

وی درباره تجاوز نظامی عربستان به کشور یمن خاطرنشان کرد:‌ هیچ کشوری در دنیای امروز از تجاوز سود نمی‌برد؛ پارتیزان‌های یمن عرصه را بر ارتش منظم عربستان چنان تنگ می‌کنند که عربستان یک روزی می‌آید و از پاشنه جمهوری اسلامی را می‌زند که مشکلاتش حل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اینها حرف حساب هم بلدند بزنند؟!
سلام
اگر؟!!!!!