جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۹
۸
وقتی مدیران از طریق رابطه برگزیده می شوند

کاسه گدایی یا حل مشکلات ؟

دوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب: 441794
آقایان وقتی در حال گرفتن پست مدیریت و ریاست باشگاههای بزرگ و پرطرفدار هستند شعارهای خوبی می دهند و با شعار حل مشکلات پا به این عرصه می گذارند ولی وقتی با مشکلات روبرو می شوند دست گدایی به هر سویی می گشایند ؟
کاسه گدایی یا حل مشکلات ؟
گروه ورزش جهان نيوز - مسعود پاشنا: در اقدامی عجیب مسئولان باشگاه پرسپولیس برای حل مشکل مالی دست به دامان هواداران تیم خود شدند و از آنها درخواست کمک مالی کردند ! البته این عمل با واکنش اهالی فوتبال و پیشکستوتان این تیم همراه بود و انتقادها همچنان ادامه دارد .

این رفتار مدیران پرسپولیس اصلاً قابل توجیه نیست. به هیچ عنوان در شأن این باشگاه بزرگ نیست که برای آن صدقه جمع کنند. واقعاً اداره این باشگاه اینقدر دشوار است که بخواهند چنین اقدامی انجام دهند؟

آقایان وقتی در حال گرفتن پست مدیریت و ریاست باشگاههای بزرگ و پرطرفدار هستند شعارهای خوبی می دهند و با شعار حل مشکلات پا به این عرصه می گذارند ولی وقتی با مشکلات روبرو می شوند دست گدایی به هر سویی می گشایند ؟

جالب این که پس از برگزاری پنج هفته از لیگ برتر تیم پرطرفدار پرسپولیس بدون اسپانسر بازی کرد! مانند سال پیش !؟ خوب واضح و مبرهن است ، در دنیای فوتبال بخش بزرگی از مشکلات تیمهای بزرگ از طریق اسپانسر حل و فصل می شود .

اگر در این پنج هفته برای هر بازی حداقل یک میلیارد از طریق حامی مالی نصیب این باشگاه می شد ولی عملی صورت نگرفت !؟

آن وقت یک بازیکن جوان این تیم باید در ورزشگاه بخوابد !؟ این جوان در این باره گفت : با توجه به اینکه در ورزشگاه درفشی فر هیچ خوابگاهی برای من وجود نداشت من از مسئولان درخواست کردم که جایی را برای من در نظر بگیرند اما وقتی این اتفاق نیفتاد من مجبور شدم به سالن کنفرانس بروم و فقط با یک پتو که از کانون هواداران گرفته بودم زندگی می کردم...

بازیکنان خطاب به کریم باقری اعلام کردند اگر می خواهند مسئولان به خودشان بیایند باید در رسانه ها ماجراهای مالی را بزرگ کنند.

واقعا مشخص نیست انتخاب مدیران پرسپولیس بر چه اساسی صورت می گیرد ؟
مشخص نیست برخی افراد ناشناخته چگونه هدایت چنین باشگاه‌های بزرگی را بر عهده می‌گیرند. خیلی از مواقع این مدیران را نمی‌شناسیم و باید از افرادی که آنها را منصوب کرده‌اند بپرسیم دلیل انتصاب‌شان چه بوده است.

البته شنیدیم رابطه مدیر پرسپولیس با وزیر ورزش رابطه استاد و شاگرد بوده است !؟ تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل !

به هر روی تیم پرسپولیس تیمی است که ریشه در دل مردم و هوادارانش دارد و این کارها اصلا قابل توجیه نیست. برخی افراد بعد از فعالیت در این باشگاه‌ها ضرر و زیان‌هایی به بار می‌آورند که به فوتبال ما ضربه می‌زند. آیا آنهایی که چنین افرادی را انتخاب می‌کنند، واقعاً نمی‌دانند که آنها ناتوان هستند؟

البته در استقلال وضعیت خیلی بهتر است چون مدیر این باشگاه مشاور عالی وزیر ورزش است و در ضمن از مدیران ارشد اصفهانی ست ! که طبعا با مشکلات کمتری مواجه است .

شاید به قول رضا وطن‌خواه پیشکسوت این باشگاه این عمل سوء استفاده از پتانسیل است. این دست اقدامات باید بر اساس یک مصوبه یا قانونی باشد. پرسپولیس یک تیم دولتی است و هیات دولت باید از این تصمیمات برایش بگیرد. در ثانی مگر استقلال هم شرایط مشابهی دارد؟ آیا آنها هم شماره حساب اعلام کرده‌اند؟ من فکر می‌کنم مدیران پرسپولیس به دنبال سرپوش گذاشتن روی شروع ضعیفشان در لیگ برتر هستند و می‌خواهند با بازی روی مسائل مالی اذهان را بابت نتایج اخیر منحرف کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید
سلام.
یک نفر به وزارت ورزش بگوید در این مدت کوتاه فعالیتتان کاری کردید که از ورزش و ورزشی بیزار شدیم فوتبال که جای خود دارد...فوتبال وتیم ملی و لیگ برتر و پرسپولیس و استقلال را به قهقرا برده اید و خودتان هم مصاحبه پشت مصاحبه له وعلیه این وآن میکنید.یک روز میگویید کیروش خوب است وبه فوتبال ملی کمک کرده و یک روز دیگر کس دیگری از مجموعه مطبوعتان مصاحبه میکند که مربیان خارجی کمکی به فوتبال ملی نمیکنند ودرد فوتبال را مربیان داخلی می دانند!مربی داخلی هم که نیامده همه چیز را آورار میکنید بر سرش!!
یک روز حرف از خصوصی سازی سرخابی ها میزنید و هشت خان که هیچ،هشتاد خان را برای واگذاری سرخابی ها قرار می دهید و بعد از چند دور مزایده های ناموفق!خروجی اش می شود مصوبه هیئت دولت مبنی بر عدم خصوصی سازی که خلاف مصوبه مجلس محترم شورای اسلامی است!
برای انتخاب هیئت مدیره ها هم که قصه ی هزارو یک شب می سرایید و نتیجه هم میشود تضعیف سرخابی ها!
اضافه کنید به این ها دخالت در تمام فدراسیون ها از جودو گرفته تا....
هیهات از این تدبیرهای بی تدبیر!
آقایان اینها همه توهین به جامعه ورزش است والبته توهین به مردم شریف ایران!
تابان
آیا درسته که گودرزی شاگرد طاهری بود
امیر از اهواز
به نظر من عواملی از بیرون خواهان زمین زدن این تیم مردمی و با سابقه هستند همانطور که در زمان طاغوت شاهین را منحل کردن را الان هم می خواهند پرسپولیس را به نابودی بکشند وگرنه این همه اشتباهات داوری در طول چهار هفته نمی تواند منطقی باشد اشتباه یک بار دوبار نه این همه فقط تو همین بازی ذوب آهن پنج مورد اشتباه مسلم داوری رخ داد نکته جالب اینجاست که همین روز در بازی استقلال با استقلال اهواز سر تیم اهوازی را به راحتی آب خوردن بریدن .یک پنالتی الکی گرفتن و با خطا گل زدند
هومن
پرسپولیس بزرگ، پتانسیل بالایی برای جذابیت بیشتر لیگ، درآمدزایی برای فوتبال و کمک به توسعه و رشد فوتبال ملی دارد اما مسئولین ورزش کشور متاسفانه سالهاست که با جابجایی های مداوم مدیریت این تیم بیشتر در پی تخریب این تیم هستند نه تقویت آن. حال در کنار این عدم ثبات مدیریت، اخیرا عملکرد غیر منطقی داورانی که گویا برای اثبات قدرت خود، در مقابل هواداران این تیم موضع گرفته اند نیز واقعا جلب توجه میکند. چیزی که ذهن اکثر هواداران را مشغول کرده این است: آیا نتایج این تیم بیرون از زمین تعیین می شوند؟
Iran, Islamic Republic of
برادر پاشنا فداییییییییییییییییییییییییییی داری
Iran, Islamic Republic of
گودرزی وزیر ضعیف کابینه
سحر
Iran, Islamic Republic of
مدیر کوتوله، پرسپولیس برات خیلی بزرگه.... برو جلو سردار خبردار وایسا بی عرضه.............
ماهان
بیچاره هواداران قرمز مثل همیشه فدراسیون و وزارت ورزش استقلالی...خدا نگذره ازشون