جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲

درخواست کرزی از کاندیدای ریاست جمهوری

جمعه ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب: 355691
رئیس جمهور افغانستان در بیانیه‌ای از کاندیدای ریاست جمهوری افغانستان خواست به نتیجه انتخابات و رای مردم احترام بگذارند و زمینه ثبات در کشور را فراهم آورند.
به گزارش جهان به نقل از فارس در کابل، حامد کرزی رئیس جمهور اسلامی افغانستان در بیانیه‌ای رادیویی اظهار امیدواری کرد، نتایج انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای ولایتی از سوی کمیسیون مستقل انتخابات این کشور در زمان تعیین شده آن اعلام گردد.

بیانیه رادیویی حامد کرزی، هر ۱۵ روز یک بار منتشر می‌شود که وی اینبار از کاندیدای ریاست جمهوری افغانستان خواسته است که به رای شهروندان و نتایج انتخابات احترام بگذارند تا ثبات در این کشور تحکیم گردد.

به گفته حامد کرزی، کمیسیون‌های مستقل انتخابات و رسیدگی به شکایات انتخاباتی روند انتخابات این کشور را بر اساس قانون و به گونه‌ای مستقل و شفاف در پیش گیرند.

به گفته وی، رئیس جمهوری آینده افغانستان، رئیس جمهوری همه شهروندان این کشور است و باید به وحدت ملی توجه جدی داشته باشد.

حامد کرزی ابراز امیدواری کرده است که حکومت جدید افغانستان برای رشد، آرامش، صلح و ثبات در این کشور گام‌های اساسی بردارد.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای ولایتی افغانستان در ۱۶ فروردین برگزار گردید و قرار است کمیسیون مستقل انتخابات این کشور نتایج ابتدایی آن را چهارم اردیبهشت اعلام کند.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=۱۳۹۳۰۱۲۹۰۰۰۴۴۱#sthash.gyf۴edyF.dpuf
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *