شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱۸
۱۴

تهدید به آشوب در دانشگاه‌ها توسط جهاد!

سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب: 375996
درحالیکه استیضاح وزیر علوم به عنوان حق طبیعی نمایندگان مجلس فردا مطرح خواهد شد، عناصر تندرو و افراطی سعی در به حاشیه کشاندن این استیضاح را دارند.
تهدید به آشوب در دانشگاه‌ها توسط جهاد!
به گزارش جهان، در تازه ترین اظهار نظر "مهدی فیض" معاون فرهنگی جهاددانشگاهی در مصاحبه با خبرگزاری" ایسنا" ضمن توهین به نمایندگان استیضاح کننده، جملاتی را در رابطه با اهداف استیضاح وزیر علوم در تابستان بیان کرده که بسیار خطرناک و نشان دهنده تصمیمات این گروه افراطی برای به آشوب کشاندن دانشگاه ها می باشد.

وی در این مصاحبه با طرح این پرسش که چرا استیضاح کنندگان در دوره تعطیلات تابستانی به دنبال استیضاح وزیر رفته اند؟، گفته است: این امر به این دلیل است که استیضاح کنندگان واقفند اگر در دوره فعالیت دانشگاه این اتفاق می افتاد، دانشجویان و استادان عکس العمل تندی نشان می دادند و محیط دانشگاهی نمی توانست آرامش خود را حفظ کند!

فیض سپس خطاب به نمایندگان متقاضی استیضاح گفت: اگر جرأت استیضاح را دارید، در زمان ترم تحصیلی این کار را انجام دهید تا به میزان محبوبیت فرجی دانا پی ببرید!

وی در بخش دیگری از این مصاحبه تلاش نموده موضوع استیضاح را صرفا به بورسیه ها مرتبط کند و در صحبت‌هایی عجیب گفته است: هرکسی که مدعی پیاده کردن "عدالت علوی" است باید مدافع تصمیم کلیدی فرجی دانا باشد!

شایان ذکر است متأسفانه حضور عناصر تندرو و افراطی در رده های بالای مسئولیت جهاد دانشگاهی،‌ این نهاد علمی – فرهنگی را به ورطه مسائل سیاسی سوق داده به نحوی که رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با اعضای این نهاد نسبت به سیاسی کاری و ورود جهاد دانشگاهی به مسایل و گروه بندی‌های سیاسی هشدار دادند اما متاسفانه این روند همچنان درجهاددانشگاهی ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Finland
جهان این خبر رو درج کن ...
اينا كه افراطي نيستن ، زنده با مخالف من .
عفت خانم اعلام كنن ، اگر فرجي دانا استيضاح شد مردم(دانشجوا ) بريزن تو (دانشگاه ) خيابون مثل سال 88 .
Finland
تو دیگه چی می گی جیره خوار تندروی افسادطلب ...
Iran, Islamic Republic of
اول طرف مقابل خود را بشناس بعد اظهار نظر کن
ک.م
با سلام

آقای محترم

شما به جای دانشگاهیان اظهار فضل ننمائید. دانشگاهیان از عملکرد سیاسی شما آگاهند بهتر است در کار آنها مداخله ننمائید.

ما یاد گرفته ایم که ادب را از چه کسانی بیاموزیم و آموختیم.

یک استاد دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
اقای استاد نمیدانم دکتر فیض را مشناسید یا نه که اینگونه در مورد ایشان اظهار نظر می کنید؟
استاد کدام دانشگاهی بالاغیرتا؟
متاسفانه افراط تاب تحمل افراد خادم مثل دانای کبیر را ندارن
مهدی . ح
Iran, Islamic Republic of
حالا باز میگن دولت قبل باعث تشنج در دانشگاه هاست
Iran, Islamic Republic of
فکر کردید فرجی دانا این مدت در دانشگاه‌ها مشغول چه کاری بوده؟... دقیقا مشغول همین مهره چینی‌ها برای ایجاد آشوب در هر زمان دلخواه...
مگه دروغ گفته ...که زورتان اومده
حسن حسینی
Iran, Islamic Republic of
با سلام چند مطلب:
1- استیضاح حق هر مجلس است .حال اگر آقای فرجی دانا تا بحال کار درستی انجام داده نباید ترسی از استیضاح داشته باشد . 2- مگر شما این آقایان ادعای شفافیت ، آزادگی ، شنیدن صدای مخالف و از اینجور مطالب را ندارند و یا اینکه خدا نکرده جناب آقای روحانی یا خود جناب آريالای فرجی دانا زبان ندارند که این بابا خط ونشان میکشد . ایشان سر پیازه یا ته پیاز.3- خطاب به این یارو .بچه جان بزرگتر از شما برای این مملکت نمیتونه خط ونشان بکشه شما که دیگه .....
علی جلالی
Iran, Islamic Republic of
آقای فرجی اگردوبار ه رای اعتمادگرفتید حتما به این جوان جویای نام هم مسئولیت جدیدی بدهید شما که آبروی نظام را به حراج گذاشتید
بنی صدرم محبوب بود اما دیدیم چطور شخصیتیه