چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱

جامعه روحانیت مبارز با قالیباف دیدار می‌کند

چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 435791
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: کمیته سیاسی جامعه روحانیت مبارز از هفته‌های قبل به دنبال تشکیل جلسه با آقای قالیباف بود که در آینده برای بحث همگرایی اصولگرایان برگزار می‌شود.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تهران در گفت‌وگو با فارس با اشاره به فعالیت جامعه روحانیت مبارز برای همگرای در بین اصولگرایان اظهار داشت: جامعه روحانیت مبارز با جبهه پایداری، حزب موتلفه اسلامی، جمعیت ایثارگران، جمعیت رهپویان و جناب آقای لاریجانی به صورت خاص دیدار داشته و بنا داریم با دیگر شخصیت‌ها و گروه‌هایی که تحت عنوان اصولگرایی فعالیت می‌کنند جلسه بگذاریم و دیدگاه‌های آنها را نیز داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا با جلوگیری از هرگونه تشدد و تفرق در مجموعه اصولگرایان شرایطی را فراهم آوریم تا این مجموعه با لیست‌های واحد در تهران و شهرستان‌ها به میدان بیایند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز همچنین در پاسخ به این سوال که دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین اعلام کرده بود که جامعه روحانیت مبارز برای رسیدن به وحدت در جریان اصولگرایی با جبهه پیروان، پایداری، لاریجانی و قالیباف مذاکره می‌کند، آیا این دیدار انجام شده و یا در دستور کار است، تصریح کرد: بله، کمیته سیاسی جامعه روحانیت مبارز از هفته‌های قبل به دنبال تشکیل جلسه با آقای قالیباف بود که در آینده برای بحث همگرایی اصولگرایان برگزار می‌شود.

گفتنی است روز‌گذشته خبرگزاری فارس خبر از دیدار جامعه روحانیت مبارز با شهردار تهران داده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *