چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۱
۳

قیمت نهایی مرغ اعلام شد

سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب: 378290
رئیس هیأت مدیره انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی کشور گفت: با مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت هر کیلو مرغ ۷ هزار تومان اعلام شد اما قیمت این محصول هنوز در میادین میوه و تره‌بار افزایش نیافته است و حدود ۶ هزار و ۱۵۰ تومان است.
به گزارش جهان؛ محمد یوسفی رئیس هیئت مدیره انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی در گفت‌وگو با فارس گفت: در جلسه ستاد تنظیم بازار قیمت هر کیلو مرغ ۷ هزار تومان تصویب شد.

وی با بیان اینکه قیمت مرغ در بازار هنوز تغییر نکرده است، افزود: هم‌اکنون قیمت هر کیلو مرغ در میادین میوه و تره‌بار ۶ هزار و ۱۵۰ تومان است و افزایش قیمتی در این محصول نداشته‌ایم.

رئیس هیئت مدیره انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی اظهار داشت: تحقق قیمت ۷ هزار تومانی گوشت مرغ بستگی به خرید شرکت پشتیبانی امور دام دارد در حالیکه هنوز این شرکت اقدام به خرید مرغ نکرده است.

یوسفی تصریح کرد: منتظر شروع خرید، گوشت مرغ توسط شرکت پشتیبانی امور دام هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


م.م
به سلامتی مرغ هم شد کیلویی 10 هزار تومان...
روحانی خیلی خیلی مچکریم....
نیماراسخ
دروغ می گوید.من دوهفته ی پیش مرغ را کیلویی7200 تومان خریدم.حالا که این حرف را زده است حکما به کیلویی 8000 تومان خواهد رسید.
من دو روز پیش خریدم 6650
خوشحالم که هر روز قیمت ها پائین تر میاد تورم شد 20 درصد وای چقد ما خوشبختیم
روحانی مچکرییییییییییییییییییییییییم