پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

انهدام باند سارقان خودرو در تبريز

پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب: 388893
فرمانده انتظامي آذرشهر از کشف محموله بزرگ قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سرهنگ سید لطیف حسینی صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن اعلام خبر فوق افزود: ماموران آگاهی شهرستان در راستای تشدید اقدامات كنترلی و مقابله با هرگونه انواع قاچاق و با دریافت گزارشی مبنی بر اینکه در کارخانه خوراک دام و طیور در یکی از روستاهای نزدیک کارخانه آهک، کالای قاچاق از جمله سیگار و دیگر کالاها دپو می‌شود سریعا به محل عزیمت کرده و مشاهده می‌کنند کارخانه متعلق به شخصی به هویت "س. س" اهل و ساکن آذرشهر است.

وی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی کارخانه مورد تفتیش و بازرسی قرار گرفت و مقادیر زیادی سیگار قاچاق دپو شده از جمله ۸۵۰ هزار نخ سیگار خارجی و هفت هزار تنباکوی خارجی مقادیر فابل توجه ای لوازم و تجهیزات گیرنده ماهواره کشف و به پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آذرشهر در ادامه گفت: این محموله ارزشی معادل یک میلیارد و یکصد میلیون ریال دارد و به دلیل اینکه صاحب کالاها در محل حضور نداشته لذا با همکاری نگهبان کارخانه تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

حسینی افزود: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر پیکره اقتصاد جامعه وارد می سازد به همین منظور برخورد قاطع با هرگونه قاچاق درسطح شهرستان انجام می گیرد و مأموران با این معضل اجتماعی برخورد جدی خواهند داشت.

انهدام باند سارقان خودرو در تبریز

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز نیز در جمع خبرنگاران با اشاره به انهدام یک باند سرقت خودرو در این شهر اظهار داشت: با دریافت گزارش عوامل کلانتری کندرود مبنی بر مشاهده یک دستگاه خودرو سرقتی مزدا وانت در جاده تهران - تبریز، خودرو مذکور بلافاصله استعلام و مورد تعقیب قرار می گیرد.

سرهنگ فرهنگ نوروزی ادامه داد: سارقان به محض اطلاع از تعقیب توسط ماموران، در نهایت خودرو را در یکی از محله‌های شمس‌آباد رها کرده و اقدام به فرار کردند که خودرو به کلانتری انتقال داده شده و پس از شناسایی پاتوق سارقان با هماهنگی مقام قضایی محل مورد نظر که مکان رفت و آمد معتادان هم بوده، ماموران کلانتری سه نفر به هویت های معلوم را دستگیر و تعداد ۱۲ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه و تعدادی لوازم دیگر کشف می‌کنند.

پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و متهم به همراه اموال مکشوفه جهت بررسی های بیشتر به پلیس آگاهی استان انتقال داده شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *