جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۸

اگر پزشکید چرا به قلع و قمع پزشکان و پرستاران بحرین اعتراض نکردید؟

دوشنبه ۴ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب: 188093
رئیس کمیسیون بهداشت مجلس در واکنش به نامه برخی عناصر جریان فتنه به بشار اسد ، گفت: این مدعیان حرفه پزشکی چرا زمانی که حکومت آل خلیفه پزشکان و پرستاران را در بیمارستان ها قلع و قمع کرد ، موضع گیری نکردند؟


به گزارش جهان  حسینعلی‌ شهریاری نماینده مردم زاهدان و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، در واکنش به نامه برخی سیاسیون فتنه‌گر ایرانی تحت عنوان نامه «پزشکان به بشار اسد» و تایید اتهامات آمریکا و اسرائیل علیه رئیس جمهور سوریه، اظهار داشت: آمریکایی‌ها برای تضعیف مقاومت و افزایش سلطه بر منطقه خاورمیانه، ضمن حمایت از حکومت‌های دست‌نشانده خود در کشورهای بحرین، یمن، مصر و عربستان در اقدامی قابل تامل به دنبال سرنگونی حکومت سوریه هستند.

وی با بیان اینکه جریان فتنه همراه و همصدا با آمریکا اهداف نظام استکبار را دنبال می‌کند و نگارش نامه اعتراضی آنها به بشار اسد نشانگر استمرار همراهی آنها با آمریکاست، تصریح کرد: اینکه رضاخاتمی، شکوری راد، بهزادیان نژاد، مصطفی معین‌،تاجرنیا و فاطمه رمضان‌زاده به اسم جامعه پزشکی علیه بشار اسد اقدام می‌کنند طبیعی است چرا که این افراد همان فتنه‌گرانی هستند که ملت ایران آنها را در پازل آمریکا می‌بیند.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پزشکان برای نجات جان انسان سوگند خورده‌اند، گفت: حساب فتنه‌گرانی که بعد از انتخابات به دستور آمریکا و دیگر دشمنان ملت ایران، اقدام به سلب امنیت عمومی مردم شده‌اند از جامعه پزشکی جداست.

شهریاری که خود ردای پزشکی بر تن دارد، در پاسخ به این سؤال که «چرا برخی سیاسیون فتنه گر ،به نام جامعه پزشکی در راستای استراتژی آمریکا در منطقه علیه بشار اسد نامه اعتراضی نوشته‌اند، هیچ اقدامی برای دفاع از مردم یمن، بحرین، مصر و لیبی نمی کنند»، گفت: وقتی آمریکایی‌ها در این کشورها به جای مردمی که قتل‌عام می‌شوند از حکومت‌های دست‌نشانده خود دفاع می‌کند، دلیلی ندارد این افراد در این کشورها همانند موضع گیری علیه سوریه عمل کنند.

به گزارش فارس، برخی روزنامه‌های دوم خردادی ، صبح امروز نامه‌ای از تعدادی سیاسیون وابسته به جریان فتنه را تحت عنوان نامه پزشکان به بشار اسد منتشر کرده و در آن بر اتهامات آمریکا و رژیم صهیونیستی به رئیس‌جمهور سوریه مهر تائید زدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای رئیس کمیسیون، به صدا و سیما هم برای سانسور اخبار بحرین و گزارشات مستند و ارتباطات زنده با خبرنگاران در سوریه تذکر میدهند!!!؟؟؟
مردم هم میفهمند.
اولا به اسد به خاطر کشتن بیش از 2000 نفر از مردم اخطار داده اند نه کشتن پزشکان
ثانیا حجم جنایت در بحرین با حداکثر 50کشته به گفته معترضین، اصلا قابل مقایسه با سوریه نیست
ثالثا علت اصلی این نامه، پزشک بودن بشار اسد است. مگر حاکمان دیکتاتور بحرین و یمن و لیبی و... پزشک بوده اند
رابعا این افراد خصوصا پزشکان سرشناس امضا کننده بارها هر نوع دیکتاتوری و سرکوب مردم در هر نقطه از جهان را محکوم کرده اند
با تشکر
Iran, Islamic Republic of
جناب آقاي دكتر شهرياري
شما هم بايد بعنوان پزشك مي بايست قتل عام مردم مظلوم سوريه را محوم مي كرديد همنگونه كه قتل معترضان بحرين را محكوم ميكنيد و گرنه چه فرقي بين شما و مسئولان ما و آمريكا و ساير كشورهاست؟ هر كداممان در قتل عام افرادي كه كشتنشان براي ابقاي حكومتي كه ما دوست داريم موافق و بي تفاوت باشيم و ما مردم سوريه را فتنه گر و عمال كشورهاي غربي بدانيم و آمركا و عربستان هم مردم و معترضان بحريني را فتنه گر و عمال ايران.
اگر همه منافع خود را فقط نمي ديدند كه جهان بهشت ميشد
از سايت محترم جهان هم در خواست مي نمايم اين پيام مرا منتشر كند
France
متاسفم برای کسانی که این نظرات رو دادن ، شما ظاهرا بحرین و سوریه رو با هم اشتباه گرفتید ، سیاه نمایی غرب برای ما که سی و دو ساله زیر هجوم تبلیغات سیاهشونیم باید قابل درک باشه و از این گذشته ، سوریه در تمام این سی و دو سال انقلاب در سخت ترین شرایط در کنار مردم و انقلاب ما بوده و بدون فکر به سود و زیان از ارزشهای ما دفاع کرده ، اوج نمک نشناسیه این حرکات ، کاش به بعضی چیزا پایبند بودیم
Iran, Islamic Republic of
اگر اینکار را انجام نمیدادن دیگر اربابشان اینان را ساپورت نمی کرد عجیب است هنوز این طیف را نشناخته اید
Latvia
از امثال اینها چه انتظاری دارید ؟ بر اندازی جمهوری اسلامی هم از آرزوهای اینها است چه برسد به اعتراض به سوریه . بعضی ها هم که توان تحلیل و بصیرتشان از اخبار شبکه های ماهواره ای فراتر نمی رود .
Iran, Islamic Republic of
اگر اینطور باشد که هیچ گروه وصنفی نتواند نقطه نظرات خود را در خصوص رخداد های ایران وجهان اعلام نمایدوالزام داشته باشد که فقط مطابق با نظرات دولت یاصدا وسیما اظهار نظر نمایدکه دیگر کسی نباید حرفی بزند. در ضمن این نظر برخی از پزشکان (200نفر) ایران است.
United States
قرار نیست در موضوعاتی که منافع ملی را در بر دارد و وظیفه دولتهاست اقشار دیگر دخالت کنند اونطوری سنگ رو سنگ بند نمیشه